Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

veel plezier alvast!
Kimmie25501 schreef:Bedankt allemaal!
Nikki, ik kan je verzekeren dat ik nooit kwetsende opmerkingen maak. Een van de meisjes heeft gezegd dat ik heb gezegd ( snap je het nog?) dat zij anorexia heeft.![]()
Nog iets stoms, ons rooster is verandert, voortaan een dag tot half vier, en hele irritante lesuren na elkaar![]()
Vandaag is niet mijn dag

. Maar ja, toen liep hij naar ze vrienden en lachte ze me met ze alle uit. Altijd leuk! Iets te overduidelijk ook.
, ik draafde een beetje door. Die jongen zit echt op me zenuwen, en ik ben niet de enige die dat vind. Elke keer als hij wat zegt rolt drie kwart van de klas met hun ogen. Maar ja, is mijn schuld he
.

laatst gingen twee jongens in de rechter rij zitten. Wij zitten daar ook altijd dus wij gingen gewoon voor hen in die rij zitten. Roept die jongen: "en daarom moet je daar dus niet gaan zitten". Toen kon ik het niet laten even een sarcastische sneer te geven: "ja nu gaan ze dood hoor, omdat wij voor ze zitten". Eigenlijk moet ik er niet op ingaan, maar ik word zo moe van zijn gedrag
)
Dropsleutel schreef:Talindos schreef:je laat je toch niet door een jongen uit het veld slaan?
Of zijn het er meer?
Het zijn er meerdere. Maar ik ben heel zwak voor dit soort dingen. Het zijn stuk voor stuk sukkels maar toch kan ik er op een of andere manier niet tegen.