Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Belsje schreef:Kan je het gat in je cv niet opvullen iets als "CEO - 1-mans zaak" en dan omschrijven dat je eigenlijk bezig bent met budgetten, personeelsbeleid, planning, coordinatie ...![]()
Desnoods producten die je gemaakt hebt "Timmies zwemdiploma" als resultaat van coachende en motiverende capaciteit
Bzoem schreef:Amanda; ik werk momenteel met twee 0-uren contracten en heb dan helemaal niks te zeggen als ik 'last' krijg van m'n zwangerschap. Want dan plannen ze me gewoon niet meer in.
En ben dus beetje bang voor m'n verlof als ze dat baseren op laatst gedraaide uren. In de zomer is sowieso minder werk in onze horeca omdat veel bedrijven ook reces hebben of veel vakantiegangers.
Daarom probeerde ik nog een vast contract te krijgen nu ik nog gewoon een aantal maanden kan werken.
Dimple schreef:Ja dat heb ik ook in mijn profiel geschreven wat ik doe. Ook het vrijwilligerswerk staat er op.
Ik heb het nagevraagd bij een recruiter wat ik er nog meer aan kon doen om aan de bak te komen en wat mensen dat gat doet vergeten...............niks zegt ze.
Dus dat geklets over dat vrijwilligerswerk loont...........blijkbaar toch niet zo erg als ik dacht.
Maar je hebt wel een zaadje geplant...........ik ga er eens over na denken over hoe ik dat goed kan formuleren