Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HEEL blij en heb nu al zin in dinsdag!! Oef!
Dus dat scheelt een hoop. 
) Nu lekker opzeggen bij je huidige bedrijf (yeah!!
) en gaan! Hoe lang is je opzegtermijn?

lang verhaal. Er is mij nooit verder naar gevraagd. Dus wellicht zoals bovenstaand op cv vermelden! Belsje schreef:Kan je het gat in je cv niet opvullen iets als "CEO - 1-mans zaak" en dan omschrijven dat je eigenlijk bezig bent met budgetten, personeelsbeleid, planning, coordinatie ...![]()
Desnoods producten die je gemaakt hebt "Timmies zwemdiploma" als resultaat van coachende en motiverende capaciteit
Bzoem schreef:Amanda; ik werk momenteel met twee 0-uren contracten en heb dan helemaal niks te zeggen als ik 'last' krijg van m'n zwangerschap. Want dan plannen ze me gewoon niet meer in.
En ben dus beetje bang voor m'n verlof als ze dat baseren op laatst gedraaide uren. In de zomer is sowieso minder werk in onze horeca omdat veel bedrijven ook reces hebben of veel vakantiegangers.
Daarom probeerde ik nog een vast contract te krijgen nu ik nog gewoon een aantal maanden kan werken.
maar zwanger ben je maar even 
Dimple schreef:Ja dat heb ik ook in mijn profiel geschreven wat ik doe. Ook het vrijwilligerswerk staat er op.
Ik heb het nagevraagd bij een recruiter wat ik er nog meer aan kon doen om aan de bak te komen en wat mensen dat gat doet vergeten...............niks zegt ze.
Dus dat geklets over dat vrijwilligerswerk loont...........blijkbaar toch niet zo erg als ik dacht.
Maar je hebt wel een zaadje geplant...........ik ga er eens over na denken over hoe ik dat goed kan formuleren
Niet van recruiters, niet van mensen die sollicitatietrainigen geven, niet van bedrijven en ook niet van kandidaten. Wordt juist aangeraden om in ieder geval iets te doen, omdat niets doen wel schadelijk kan zijn voor je cv. Dus niet dat vrijwilligerswerk gelijk winst is, maar t is iig geen verlies itt niets hebben gedaan.
lag niet aan cv, brief, vrijwilligerswerk of bijbaan... Verkeerde tijd, (misschien zelfs verkeerdere regio, )verkeerde opleiding,en daardoor amper werkervaring in dat veld kunnen opdoen waardoor ik het onderspit delf in de enorme concurrentie... En nu is het simpel, naast dat ook nog een bolle buik
)
niet dat ik anders niet aan de activiteiten kom, maar t scheelt wel weer
Ik krijg nu beelden voor me van bordjes... vanaf hier is de wachttijd nog 60 minuten

)