Ik heb wel aardig geslapen vandaag. Alleen vriendlief was onrustig in de ochtend. dus toen vaak wakker geweest..
lando2
Geplaatst: 24-04-16 03:13
Hier valt helaas niets te smokkelen, werk op de spoedgevallen en er is hier in de buurt een verfparty. Ik ben behoorlijk onder de indruk Weer bewezen dat ik oud word!
Hier ook al niet.. Verschrikkelijk. Alleen maar bellen om dingen waarvan je je afvraagd of dat nu echt moet midden in de nacht. En veel lopers... nog iets meer dan 2 uur
Gezellig, ik heb er nu ook 3 ben er al wel beetje klaar mee, afgelopen 7 dagen 6 avonddiensten gedraaid en nu gelijk door de nacht in.. Wordt me een beetje veel.
Voor jou ook lange dag, hoe hou je het vol? hier ook weinig geslapen, erg benauwd en warm in m'n boven appartement en merk toch dat deze dag weer een hoop met me doet (vandaag is de dag dat mijn pony om kwam..)
Niet leuk.. snap ik dat je het er dan moeilijk mee hebt, en dan ook nog zo'n rot rooster.. helpt niet echt mee.
Tja.. ik weet ook niet hoe ik het vol ga houden. Ben vandaag geslaagd voor mijn E, zat vol adrenaline, dus kon niet meer ff voorslapen ofzo.. Nu is het gewoon maar wakker proberen te blijven. Heb als eerste maar gelijk de medicatie uitgezet, dan heb ik dat maar gehad. Zit hier ook in mijn eentje, dus echt iemand anders die me wakker houdt heb ik niet.. al moet ik er eerlijk gezegd ook niet echt aan denken hoor, iemand die heel de nacht tegen je aan staat te kwekken.
Ik zit te denken om weer eens een topic over Kiwi te maken.. maar weet niet of ik al genoeg interessante foto's heb..
helaas door pinksteren ook na deze nachten maar 1 vrij.. Maar mijn collega wil evt volgende week een nacht van me overnemen, dan hoef ik er maar 3 en een dagje vrij kan ook geen kwaad.
Wat goed dat je bent geslaagd! gefeliciteerd! Is het wel rustig? ik zou er ook niet tegen kunnen hoor, 8.5 uur met z'n 2e als het rustig is