Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saintelette schreef:Wat een heerlijk vooruitzicht!geniet nog van de laatste dagen met de kids en daarna van de vakantie!
Wat zijn jullie plannen de komende weken?
Hier is net de eerste dag van de proefwerkweek begonnen en afgelopen week sollicitatiegesprek gehad. Nog volop in de drukte dus.
miinynke schreef:Ik heb alleen nog vergaderingen deze week en donderdag avond diplomering.
En vrijdag dan heerlijk van de vakantie genieten en hopen op weer zoals het nu hier is!
Even foto om vast in de stemming te komen en dan snappen jullie dat ik lekker thuis blijf deze zomer! [ [url=m/GP4WJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tamzel schreef:Hai!!
Ik ben geen juf/meester, ik doe Pedagogische Wetenschappen, maar ik zou wel graag in het onderwijs terecht willen komen.
Ik heb nog één herkansing die ik moet halen voor mijn BSA en dan mag ik blijven, anders wil ik de Pabo gaan doen.
Nu zie ik veel mensen die de Pabo doen die als juf/meester zijn geboren zowat. Ik vind kinderen heel leuk, basisscholen heel leuk, kinderen lesgeven heel leuk en ook leuke dingen doen, maar toch weet ik niet of ik ook voor een grote groep kan staan.
Hadden hier mensen ook die twijfel?
InekeN schreef:Oh, dus meer mensen die dromen dat je voor een klas staat die volledig doet wat ze zelf wil?! En dan sta je daar hulpeloos, blij dat je weer wakker wordt!
Goof schreef:Ben je dan niet heel laat met een plekje regelen? Ik zou dat persoonlijk voor de zomervakantie al rond (willen) hebben. Ik heb mijn stagiair ook al aangemeld gekregen voor de vakantie.