Het wordt nu het 3de wedstrijdseizoen met m'n huidige paard en nog ben ik er niet overheen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mallootje schreef:Ik ben boos op mezelf! Heb me ingeschreven voor 2 dressuurwedstrijden, eentje over anderhalve week en eentje over 3 weken, en ik ben daar gewoon NU al zenuwachtig voor.. Echt te idioot voor woorden, voor een stom dressuurproefje voel ik me zenuwachtiger dan bijvoorbeeld toen m'n winkel open ging.
En ik heb niet eens reden want over het algemeen is mijn paard braaf, en als hij al een keer wat doet is het niets gevaarlijks oid. Kan mezelf wel voor de kop slaan als ik zo doe, maar ik kom er niet vanaf
Zooist schreef:Mallootje schreef:Ik ben boos op mezelf! Heb me ingeschreven voor 2 dressuurwedstrijden, eentje over anderhalve week en eentje over 3 weken, en ik ben daar gewoon NU al zenuwachtig voor.. Echt te idioot voor woorden, voor een stom dressuurproefje voel ik me zenuwachtiger dan bijvoorbeeld toen m'n winkel open ging.
En ik heb niet eens reden want over het algemeen is mijn paard braaf, en als hij al een keer wat doet is het niets gevaarlijks oid. Kan mezelf wel voor de kop slaan als ik zo doe, maar ik kom er niet vanaf
Ik kwam net per ongeluk deze advertentie tegen en moest gelijk aan je denken!
![]()
http://www.bokt.nl/markt/ad/145540/work ... ijd-rijden
Hilda79 schreef:Jawel, heb ik wel, maar ik zag op FB dat ze die brief nu ineens aan meerdere freelancers die nu nog actief voor hen werken verstuurd hebben. Ik wacht wel even af. Als er een herinnering komt, dan vraag ik 'm wel aan.Huh een VAR voor S anom a? Daar hebben ze mij nog nooit om gevraagd. Of heb je geen btw/kvk? Wel toch?
yvonnepuntnl schreef:Werkt er hier wel eens iemand met een VAR verklaring?
Ik kreeg van Sanoma een brief dat ze een VAR verklaring van me willen hebben, andere opdrachtgevers zoals Reed Business, Agrimedia, Eisma en Agrio hebben er nog nooit naar gevraagd. Ben ik verplicht hen zo'n verklaring te geven?