Leuk om te zien dat ik al wat verzoeken heb gekregen. Schroom niet een connectie met mij te maken! Wie weet hebben we er vroeg of laat iets aan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:@Surelee: Ik ben op zoek naar een baan in dezelfde regio, misschien liever ìets noordelijker dan jij. Rond Hoogeveen zegmaar. Ik heb geen enorm netwerk, maar ik wil wel een oogje voor je open houden. Misschien kunnen we elkaar helpen. Wat zoek je?
renate5 schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al vanaf het begin af aan mee en vind het tijd om mezelf ook te melden. Ik ben al 6 maanden werkloos. Ik heb een HBO opleiding en zoek werk in het noorden. Het liefst als commercieel medewerker binnendienst, orderverwerking, vertegenwoordiger, klantenservice. (graag bij een webshop of paard gerelateerd bedrijf)
Ik zag dat iemand werk zoekt als dierenartsassistente en ik kwam deze tegen:
http://www.deboerdierenruiter.nl/categorie/Vacatures/
idinn schreef:Zo straks richting career event... echt zoooo niks voor mij zulke dingen!
Leuke vacature hierboven! Jammer dat je met bachelor diergeneeskunde niet even snel kan doorstromen naar DA assistent
Yonne schreef:Jeetje dat is ook echt rotEen eigen praktijk is in Nederland ook lastig hoor en het wordt alleen maar lastiger met alle nieuwe regels en wetten. Als gemeentes geen zorg bij je inkopen (en dat doen ze natuurlijk vooral bij de grote partijen) krijg je ook niks vergoed.
Vind het wel knap dat je het dan nu zo goed doet als business consultant, zou ik volgens mij echt totaal niet goed in zijn.
Succes Idinn, hopelijk gaan het je wat opleveren!
idinn schreef:Zo straks richting career event... echt zoooo niks voor mij zulke dingen!
Leuke vacature hierboven! Jammer dat je met bachelor diergeneeskunde niet even snel kan doorstromen naar DA assistent