Hier ook erg rustig, incl ik zelf flinke pijnstiller ingenomen waarvan ik zelf een beetje slaperig van ben geworden. Gelukkig nog maar 1.5 uur en dan 'weekend'
Ik mag vandaag ook weer. Nog meer mensen die dit weekend moeten? Moet zeggen dat ik er echt weinig zin in heb, het is de laatste tijd telkens zo onrustig.
6/6 Kreeg vanmorgen nog het heldere idee om mijn rolgordijn iets beter te hangen. Er scheen een spleetje zon door Ben je er een uur mee bezig En nog niet goed hangen
Hier tot nu toe ook prima door kunnen werken. Zo nog 1 keuken opruimen en dan zit het er wbt taken al op voor vannacht. Ben al wat vooruit aan het werken voor komende nachten, hoop alleen niet dat het dan héél rustig is, dan worden het lange nachten.
2/4! Achtereenvolgens een brandalarm door aangebrande kip, iemand die eten op kwam halen terwijl tegelijkertijd de bel ging omdat iemand thuis kwam, en direct tegelijk iemand voor de medicatie terwijl ik net aan m'n thee zat Poging twee op een rustige nacht met ijs en Netflix!
Hier 1/3. avonddienst is net 5 minuten weg, was een gekke huis hier vanavond. Hopen dat het vanaf nu rustig is, de gene die het gekkehuis heeft veroorzaakt is nu op een andere afdeling.
Begint lekker Tessa! en das niet handig werken seltje, sterkte!
Ik ben momenteel blij met de stroomonderbreking die aan het mislopen is, ik heb 1 maal telefoon gehad: de stroom gaat nu uit voor max 5 min. nu bijna 2 u later nog steeds geen stroom, maar ook geen stalen en geen werk. Batterij van mijn mobiel is er wel minder blij mee.