ja kijk als je t er voor over hebt ja, is t n top baan...maar om nou zo vaak meer van huis te zijn als thuis en zeker zoals ik een zoontje heb en alleenstaand ben , nee...
Ik word leerling verzorgende niveau 3, 2e jaars. Vandaag kreeg ik mijn contract binnen, althans het was alleen een A4tje waarop stond dat mijn arbeidsovereenkomst word verleng met een jaar. Mijn functie is per 1 september 2013 veranderd in leerling verzorgende 2e jaar. Mijn salaris wijzigt hierdoor niet.
Naar mijn idee moet ik meer gaan verdienen omdat ik tweede jaars ben. Of zie ik het fout?
Ik ga zoiezo morgen contact opnemen met de Abvakabo om het uit te laten zoeken...
Marcella
Geplaatst: 05-09-13 19:09
In principe heb je eigenlijk al het recht om na een gewerkt jaar een verhoging te krijgen volgens mij. Maar dit is bij het vaste personeel en cao afhankelijk.
En daarbij zijn ze op het moment overal op aan het bezuinigingen en dan vooral weg bezuinigen.
Ik meld me hier ook. Ben sinds juni dit jaar afgestudeerd als Social Worker met als uitstroomprofiel Maatschappelijk Werk. Helaas liggen de banen hier bij mij in de buurt binnen deze sector niet voor het oprapen en bij mijn huidige bijbaan kan ik niet meer uren krijgen. Bij mijn oude stageplek 'werk' ik nu 1 keer per week maar dit is meer als werkervaringsplek dus ik krijg alleen een kilometervergoeding. Ik ben dus nu op zoek naar een tijdelijke bijbaan, qua niveau maakt het mij niets uit zolang ik maar meer uren kan werken. Nu heb ik een hele interessante vacature gevonden van 28 uur maar ik zie net dat men op deze vacature tot 31 augustus kon reageren Wat zouden jullie doen? Alsnog reageren?
Als de vacature er nog op staat zou ik gewoon even bellen.
Mioux
Geplaatst: 06-09-13 10:59
Als die er nog op staat zou ik gewoon reageren, nee heb je en ja kan je krijgen, misschien zitten er mensen wel aangenomen in hun proeftijd en werkt het niet uiteindelijk, dan maak jij nog een kans!
Inmiddels ben ik alweer 2 week aan het werk. Nu is mijn baan heel leuk, druk en gezellig. Heeft vorige week de vervanger van mijn hoogzwangere collega afgezegd Die kan vanaf aanstaande dinsdag met verlof (doet ze gelukkig niet), en dan hopen we iemand gevonden te hebben. Anders wordt het weer schuiven met uren, en neem ik haar lessen erbij waarschijnlijk.
Dus mocht hier iemand BEVOEGD docent biologie zin, met ervaring in examenklassen...... (hele leuke school, en heel gezellige sectie).
Friesland, maar als net afgestudeerde maak je niet echt kans. Tenzij je veel ervaring met biologie én examenklassen hebt. Weet niet waar je je stages hebt gedaan? Ik heb ook STOAS gedaan nmlk
Is er iemand die mij via pb kan helpen met mijn soll. brief? Ik heb de basis van mijn brief opzich naar mijn idee prima voor elkaar.. maar solliciteer nu naar een hele leuke functie dus ik wil die gewoon! haha nu twijfel ik of ik iets moet vertellen waarom ik die baan wil en hoe ik dat dan moet omschrijven..