x_manon_x schreef:Bleeeh, ik ben zenuwachtigIk moet morgen om 3 uur examen doen.
Met die voorrang en die voetgangers is zoooo rot! Pfff.
Elke keer wanneer ik oefenexamen doet heb ik 12 foutga het zo nog maar eens proberen.
En? Hoe is het gegaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
x_manon_x schreef:Bleeeh, ik ben zenuwachtigIk moet morgen om 3 uur examen doen.
Elke keer wanneer ik oefenexamen doet heb ik 12 foutga het zo nog maar eens proberen.
Loizy schreef:x_manon_x schreef:Bleeeh, ik ben zenuwachtigIk moet morgen om 3 uur examen doen.
En? Hoe is het gegaan?
echt kuut. Maaja, over 2 weekies weer examen en dan wil ik het echt halen hoooor!!!
.
.Loizy schreef:Ah das balen! Hoeveel fouten had je? Krijg je ook te horen wat voor? bijv. op borden of voorangsregels?
Was 't een beetje vergeten... 
Dus wel een opluchting dat het echte examen ook wel oké ging.

. sultanlover1 schreef:Dat is balen he ! met 7 fouten zakken!! Het is zooo erg als je daar zit!
Ik moet 4 november opnieuw!! dus ben flink nog even aan het leren... zijn er nog meer mensen die ook 4 nov 9 uur breda moeten?
echt een ramp...! Ik was helemaal misselijk
S_a_f_a_r_i schreef:Ik moet morgen ben nu al zenuwachtig ik moet het gewoon halen vind ik !:P Ik heb ook lessen gevolg zelfs praktijklessen en daar mee korting op de verzekering gekreg
Ik moet morgen ook! En ik moet het nu halen (ben vorige keer gezakt) Ik moet moet moet moet MOET hem gewoon halen!!
.
x_manon_x schreef:Jaa, je moet reserveren op http://www.cbr.nl en dan kijken of er een cbrbureau is bij jou in de buurt. Je krijgt gewoon 1 examen ja van 50 vragen, dan moet je 5-10 minuutjes wachtten en worden de nummer opgezegt die zijn gezakt.
Let op dat je wel meteen moet betalen he als je reserveert!