___Sanne schreef:Dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk. Ik doe nu Atheneum en zit heel erg te dubben van wat ik volgend jaar nu ga doen. Ik wil supergraag echt verder komen in de paardensport maar op dit moment kan ik mezelf nou niet echt een hele goede ruiter noemenMisschien is het over een paar maanden wel anders, maargoed.
En het is wel een beetje zonde van mijn diploma om dan MBO te gaan doen...Ik zou dan gaan voor Docent/Trainer paardensport. Maar ik vraag me af, is het de moeite waard om daarvoor mijn Atheneum diploma zegmaar aan de kant te schuiven?
En ben ik wel goed genoeg voor die opleiding?
Ik durf het ook (nog) niet aan mijn ouders te vertellen omdat ik bang ben dat ze het totaal niet snappen...En omdat ik me eerst goed wil verdiepen voordat ik allerlei plannen ga maken die toch niet doorgaan.
Eerst wilde ik Tandheelkunde gaan studeren (iets héél anders) maar nu zit ik te twijfelen omdat ik iets met paarden veel leuker vind!
Dan zou ik als ik jou was gewoon lekker naar de universiteit gaan. Dan kun je als je afgestudeerd bent ORUN doen en alsnog les gaan geven (eventueel naast je veeeel beter verdienende baan als tandarts
.
Misschien is het over een paar maanden wel anders, maargoed.
Zo kom je ook verder als het goed is hahaha!
) en dan kan ik dat tijdens mn studie erbij doen!
Vosje, als ik foto heb gemaakt zet ik hem er wel op!