zou me doodschamen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lavien schreef:1040 uur is echt belachelijk.Zitten we tot 5 uur op school, en dan nog eens huiswerk moeten maken.Ja doei.Onze school gaat samen met andere scholen staken.De leraren en de schoolleiding staan achter ons en we zijn van plan om de pers te halen.Eerst vond ik het staken onzin, maar als je er mee te maken krijgt wil ik niets liever dan 960 uur dan 1040!
Citaat:Ik heb ook al eerder gereageerd in dit topic.
Wat een gezeur allemaal over die uren. Scholen horen gewoon al 1040 uur per schooljaar aan lessen aan te bieden. Niets bijzonders. Zijn gewoon de regels, is wettelijk zo geregeld.
Ik ben docent op een vmbo en wij draaien al jaren gewoon die 1040 uur zonder enige problemen of stakingen van een stel pubers.
Draai gewoon je lessen, steek er wat van op en in plaats van te staken zou je ook gewoon een nuttige les kunnen volgen!Lavien schreef:1040 uur is echt belachelijk.Zitten we tot 5 uur op school, en dan nog eens huiswerk moeten maken.Ja doei.Onze school gaat samen met andere scholen staken.De leraren en de schoolleiding staan achter ons en we zijn van plan om de pers te halen.Eerst vond ik het staken onzin, maar als je er mee te maken krijgt wil ik niets liever dan 960 uur dan 1040!
SmeeJ schreef:Nou wij moeten op maandag altijd tot het 9e uur. (kwart over 4)
En dan moeten we dus 10 km fietsen naar huis in het donker.
En dat vind ik persoonlijk gewoon gevaarlijk.
Goof schreef:Lavien schreef:1040 uur is echt belachelijk.Zitten we tot 5 uur op school, en dan nog eens huiswerk moeten maken.Ja doei.Onze school gaat samen met andere scholen staken.De leraren en de schoolleiding staan achter ons en we zijn van plan om de pers te halen.Eerst vond ik het staken onzin, maar als je er mee te maken krijgt wil ik niets liever dan 960 uur dan 1040!
Ik heb ook al eerder gereageerd in dit topic.
Wat een gezeur allemaal over die uren. Scholen horen gewoon al 1040 uur per schooljaar aan lessen aan te bieden. Niets bijzonders. Zijn gewoon de regels, is wettelijk zo geregeld.
Ik ben docent op een vmbo en wij draaien al jaren gewoon die 1040 uur zonder enige problemen of stakingen van een stel pubers.
Draai gewoon je lessen, steek er wat van op en in plaats van te staken zou je ook gewoon een nuttige les kunnen volgen!
lampjerulez schreef:SmeeJ schreef:Nou wij moeten op maandag altijd tot het 9e uur. (kwart over 4)
Ik heb 3 dagen tot 5 over 4 een dag tot kwart over 3 en 1 dag tot 10 voor half 2. Nou mij hoor je niet klagen hoor. Minder uur naar school zou betkeenen dat ik nog meer zelfstandig moet gaan werken en dan red ik het echt niet.
Citaat:Je hebt makkelijk praten als je geen 16 km moet fietsen(elke dag 32 dus) in het donker en je pas om 5 uur vrij bent en dan ook nog eens moet leren en huiswerk maken.Ik ben nog jong en wil nog genieten van mijn vrije tijd die al zo weinig is met al die extra lesuren.
Goof schreef:Lavien schreef:1040 uur is echt belachelijk.Zitten we tot 5 uur op school, en dan nog eens huiswerk moeten maken.Ja doei.Onze school gaat samen met andere scholen staken.De leraren en de schoolleiding staan achter ons en we zijn van plan om de pers te halen.Eerst vond ik het staken onzin, maar als je er mee te maken krijgt wil ik niets liever dan 960 uur dan 1040!
Ik heb ook al eerder gereageerd in dit topic.
Draai gewoon je lessen, steek er wat van op en in plaats van te staken zou je ook gewoon een nuttige les kunnen volgen!
Roxx schreef:Het enkele feit dat er hele groepen leerlingen tijdens de stakingen met eieren gaan gooien en spullen vernielen (en daar blijkbaar vervolgens ook nog trots op zijn!) bewijst al dat zij nog heel veel moeten leren....... Hoezo minder uren naar school dus???