!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!!
!
, maar in het begin wel wennen.. denk ik.
je leert zo beter zelfstandig te worden.. je hoeft nog niet voor je eten te zorgen maar je hebt wel je vrijheid
dus zelfs het uitwonen is wel een goeie les
en in het weekend ben je gewoon thuis..
dan vraag ik me echt af wat zoon persoon nou wil in de toekomst... en die kom je in deurne ook zat tegen... en mensen die totaal niet weten wat ze willen en ook de paarden niet in willen, maar de opleiding dan maar gebruiken om lekker een paar jaar veel aan hun hobby te doen... op zich heel leuk, maar echt niet het doel van de opleiding! er kunnen beter alleen gemotiveerde leerlingen naar toe gaan die een positief advies krijgen bij de intake, want dan gaat het niveau van de opleiding en dus ook van de studenten omhoog

xx_Irisje schreef:veel hebben idd een vertekend beeld van de paardenwereld.
over het intern en uit huis gaan.
mn moeder vond het vreselijk om de eerste x me daar achter laten, ze vond de school zowieso wennen, zo groot, voeg opstaan met zn alle in een flat.
nu is ze dr aan gewent en vind ze het heerlijk om me in het weekende thuis te hebben en doordeweeks bellen we gewoon en zij zegt dat het nu reuze mee valt
ik vind het gewoon super gezellig op school

enmogen we weer naar school.
! Hahaha!
!
! xx_Irisje schreef:weet je al wann je intake is?
niet dat ik zo geweldig was en ben, maar had verwacht dat iedereen beter was als mij in deurne
!
!
!

Shadow06 schreef:ik doe ook hbo paardensport.. nu 3e jaar, vond het uit huis zijn ook heel erg meevallen, mijn moeder had er idd ook meer moeite mee dan ik zelf