NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loes_Joery

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:29

Love_TimeOut: Ok, ja heb pas geleden ook gesprek met mij ouders erover gehad omdat het toch wel ingrijpend is: uit huis enzo.. Maar ben toen wel tot de conclusie gekomen dat ik het ook wel moeilijk vind maar het wel wil proberen!! Voor het zelfde geld doe je het niet en krijg je er spijt van..! Maar het is natuurlijk de bedoeling om het gewoon vol te houden Lachen!!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:57

Dat is echt niet zo ingrijpend. Voor jezelf dan, hoe t voor ouders is kan ik natuurlijk niet over meepraten. Ik vond het bere gezellig!!!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:59

Ja opzich niet heel ingrijpend maar ik ben alleen thuis en we zijn toch best wel close met zen 3'tjes.. snaptu Knipoog!
Het zal ook allemaal wel super leuk zijn Haha!, maar in het begin wel wennen.. denk ik.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:09

Ik heb nog 1 tweelingbroer, en wij (waren) zijn ook een hecht gezin. Ik weet natuurlijk niet hoe het thuis is als je zelf er niet bent, maar voor jezelf valt het best mee denk ik.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:17

vooral in het begin ja als je de mensen nog niet zo goed kent en het allemaal nieuw is...maar daarna is het gewoon Haha!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:08

ik vond het juist wel fijn uit huis Lachen je leert zo beter zelfstandig te worden.. je hoeft nog niet voor je eten te zorgen maar je hebt wel je vrijheid Lachen dus zelfs het uitwonen is wel een goeie les Lachen en in het weekend ben je gewoon thuis..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 11:49

uitwonen is ook een goede les... want daar hoort ook gewoon bij dat je vroeg op moet staan om je paard te doen enzo! ze leren je daar wel dicipline want dat hebben sommige leerlingen echt nodig! weet nog wel dat ik een keer stage liep met een andere stagaire dat zij echt altijd te laat kwam en altijd liep te miepen over alles... te weinig pauze, te lange dagen en ze voelde zich altijd ziek ofzo Ach gut dan vraag ik me echt af wat zoon persoon nou wil in de toekomst... en die kom je in deurne ook zat tegen... en mensen die totaal niet weten wat ze willen en ook de paarden niet in willen, maar de opleiding dan maar gebruiken om lekker een paar jaar veel aan hun hobby te doen... op zich heel leuk, maar echt niet het doel van de opleiding! er kunnen beter alleen gemotiveerde leerlingen naar toe gaan die een positief advies krijgen bij de intake, want dan gaat het niveau van de opleiding en dus ook van de studenten omhoog Haha!
9 van de 10 mensen weet denk niet eens precies wat ze willen in de paarden... ik had een heel sterk doel voor ogen en dat doel heb ik nog steeds! maar hoeveel penny's zouden er niet denken dat ze anky's paardjes kunnen gaan rijden ofzo Clown

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:00

veel hebben idd een vertekend beeld van de paardenwereld.

over het intern en uit huis gaan.
mn moeder vond het vreselijk om de eerste x me daar achter laten, ze vond de school zowieso wennen, zo groot, voeg opstaan met zn alle in een flat.
nu is ze dr aan gewent en vind ze het heerlijk om me in het weekende thuis te hebben en doordeweeks bellen we gewoon en zij zegt dat het nu reuze mee valt Tong uitsteken
ik vind het gewoon super gezellig op school Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:34

xx_Irisje schreef:
veel hebben idd een vertekend beeld van de paardenwereld.

over het intern en uit huis gaan.
mn moeder vond het vreselijk om de eerste x me daar achter laten, ze vond de school zowieso wennen, zo groot, voeg opstaan met zn alle in een flat.
nu is ze dr aan gewent en vind ze het heerlijk om me in het weekende thuis te hebben en doordeweeks bellen we gewoon en zij zegt dat het nu reuze mee valt Tong uitsteken
ik vind het gewoon super gezellig op school Haha!

en in het weekende zijn ze gewoon super blij om je te zien en word er extra aan je gedacht in de zin van lekker eten enzo Haha!

denk dat vooral moeders hun eerste kind niet zo makkelijk laten uitvliegen om het zo maar te zeggen... ouders waarvan er al een kind op kamers zit zijn al een beetje gewend aan zoon idee!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 14:05

precies Lachen
tegen zondag begint dat blij zijn weer af te nemen Tong uitsteken enmogen we weer naar school.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:16

Wel leuk om dat allemaal zo te horen Lachen! Hahaha!
Heb erg veel zin in de intake en alle andere dingen Haha!!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:20

weet je al wann je intake is?

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:10

ik wil misschien wel mbo paardensport gaan doen...
wie gaan dat volgend jaar doen?

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:35

Even zoeken in dit topic.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:35

xx_Irisje: nee nog niet! Zijn nog beetje bezig met de papieren enzo Knipoog!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:58

xx_Irisje schreef:
weet je al wann je intake is?

dan ben je zeker "toevallig" opeens op school Haha!

ik vind trouwens wel dat ik ook uitgenodigt mag worden om te kijken bij de intakes! heb alleen me eigen intake meegemaakt en daar vond ik niet super veel soeps bijzitten om het zo maar te zeggen... sommigen wisten gewoon echt niks Bloos niet dat ik zo geweldig was en ben, maar had verwacht dat iedereen beter was als mij in deurne Haha!

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 23:46

Ben ook eigenlijk wel blij dat ik alles nu zo gelezen hebt Lachen !
Ik ben van plan om dgk te gaan studeren, maar daar zit ik natuurlijk aan een loting vast (of België ). Verder ben ik me een beetje aan het oriënteren over andere opleidingen waar geen loting aan vast zit.
HBO paardensport leek me eigenlijk ook wel een eventuele optie, maar vraag me nu eigenlijk wel af of ik dan niet beter een andere studie kan gaan beginnen en idd misschien de ORUN erbij te gaan doen!

Edit: omdat ik eigenlijk toch wel wat nieuwsgierig ben: wie doen er op dit moment HBO paardensport op Deurne? Zou namelijk graag via pb wat vragen willen stellen Lachen !

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:02

stalleke kan je pb-en..

ik denk niet dat ik dan toevallig op school ben Tong uitsteken

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 01:32

Okay bedankt Lachen !

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 09:58

IK heb HBO paardensport gedaan, maar ben er alweer mee gestopt. Je mag me pb-en, maar weet niet of ik er lang genoeg heb gezeten om al je vragen te beantwoorden Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 21:22

Ik doe hbopaardensport

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:53

ik vind dat uit huis zijn ook reuze mee vallen, vind het wel fijn eigenlijk.

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:24

ik doe ook hbo paardensport.. nu 3e jaar, vond het uit huis zijn ook heel erg meevallen, mijn moeder had er idd ook meer moeite mee dan ik zelf Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 19:21

Shadow06 schreef:
ik doe ook hbo paardensport.. nu 3e jaar, vond het uit huis zijn ook heel erg meevallen, mijn moeder had er idd ook meer moeite mee dan ik zelf Knipoog

voor moeders is dat volgens mij altijd moeilijk als je kind "uitvliegt" ook als het 10 jaar later was geweest Clown

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:32

Ik vind het ook heerlijk uit huis.
Zou ook niet meer 7 dagen per week thuis kunnen zitten. Het hele jaar door.