Ik studeer Journalistiek. Werk als freelancer voor een bekend regionaal dagblad.. En daarnaast werk ik in het weekend een paar uurtjes in het ziekenhuis!
ik heb sinds kort uitgaan ook maar tot werk gecreëerd achter de kassa zitten in wisseldienst en zelf nog een uurtje of 3 feesten als de kassa dicht is... echt fijn want je komt met meer geld thuis als dat je heen bent gegaan en dan gewoon doordeweeks fulltime orders picken en inpakken.....
MAAAARRRRRRR
ik hoop dat ik eerdaags mijn leventje massaal om kan gooien en fulltime de paarden in kan, maar goed dat is nog even afwachten en vooral veel rekenen
Helaas nog geen collega's tegen gekomen. Ik werk bij Sanquin (voorheen Bloedbank/CLB) in Amsterdam als analist. We testen de bloeddonoren op virussen en ook krijgen we veel inzendingen uit oa ziekenhuizen. Ik werk 4 dagen en eigenlijk is dat een beetje teveel om ook mijn paarden er nog bij te kunnen doen.
Ik heb nu geen werk meer, contract is verlopen! Was gelukkig al wel klaar met alles wat is moest doen! Ik werkte bij mijn moeder alleen dan op andere afdeling! Goudappel Coffing in Deventer heeft vanalles te maken met het verkeer enz..
Ik werk als verkeersregelaar, ik werk op een psychiatrische afdeling in de verpleging en ik doe vrijwilligerswerk: paardrijden voor gehandicapten... Allemaal bijbaantjes..
Ik studeer voor vertaler/ondertitelaar (nog 1,5 jaar, zucht) en als bijbaantje ben ik freelance journalist paardensport voor dagblad de Limburger
wat houdt dat laatste in? laat jij de artikelen over paardensport plaatsen? zo ja , plaats eens alle uitslagen van de wedstrijden telkens als ik in de prijzen val wordt de uitslag niet gepubliceerd