maar hoe doe je dat dan want in Nederland moet je toch een woon adres hebben? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onze droom is net als bij jullie om in de toekomst te 'wonen' op onze boot, alleen dan moeten we nog wel even sparen voor een iets grotere
Ik schrijf wonen even tussen aanhalingstekens, omdat je naar mijn mening in de winter niet fijn kunt wonen op een boot. Je zit met je verwarming; kan op diesel, petroleum of elektra, maar in de winter is er weinig zon voor je zonnepanelen en je zult toch je accu's moeten laden (of je moet de motor af en toe laten lopen). Een windmolentje is volgens mij, correct me if I'm wrong, nog niet rendabel genoeg. En hoe willen jullie omgaan met vocht? Je zult geregeld moeten ventileren al zul je met continu verwarmen niet heel erg last hebben van vocht.

En de rust en vrijheid natuurlijk.

Ik zou alleen in de keuken wel wat meer werkruimte willen hebben. Ben heel benieuwd hoe jullie het uiteindelijk gaan verbouwen.
Een van de bankjes gaat toch weg, daar komt dan mooi een plekje voor vrij.
Prairy schreef:Wij hebben voor volgende week eindelijk de taxateur ingepland, om ons huis opnieuw te laten taxeren voor een lagere rente risico opslag. Scheelt ongeveer 70 euro per maand aan rente dus dat tikt wel aan.

) was zijn eerste reactie : Oh ben jij het! Hij had het dus even niet gelinkt dat ik voor een vriend van hem heb gewerkt en hem een paar maanden geleden gevraagd had om mijn huis te taxeren.