Horse_Driver schreef:OMG IK HEB REACTIE VAN ZOON
"er zijn buren met een sleutel. Maar die zijn niet thuis. Ik zit op college"
![]()

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:xRivaldo schreef:Natuurlijk niet dan keuvel je met collega’s. Veel mensen van boven de 40 vinden de telefoon niet belangrijk.Cer schreef:sorry wat ??
Lau schreef:keuvelen. ( inergatief ) gezellig praten zonder al te veel diepgang De zussen waren weer lekker met elkaar aan het keuvelenhaha
Ik ben 43 en ik vind mn telefoon bijzonder belangrijk
Gelukkig vind die zoon zn opleiding belangrijkintegenstelling tot een aantal studenten die deze gelegenheid aangegrepen hadden om met mach4 de collegezaal uit te rennen, onderwijl alle socialmedia onderspammend met wat voor boeiends ze gaan doen
Cer schreef:xRivaldo schreef:Natuurlijk niet dan keuvel je met collega’s. Veel mensen van boven de 40 vinden de telefoon niet belangrijk.Cer schreef:sorry wat ??
Lau schreef:keuvelen. ( inergatief ) gezellig praten zonder al te veel diepgang De zussen waren weer lekker met elkaar aan het keuvelenhaha
Ik ben 43 en ik vind mn telefoon bijzonder belangrijk
Gelukkig vind die zoon zn opleiding belangrijkintegenstelling tot een aantal studenten die deze gelegenheid aangegrepen hadden om met mach4 de collegezaal uit te rennen, onderwijl alle socialmedia onderspammend met wat voor boeiends ze gaan doen
Ceetje_bokt schreef:Ik zou maar even een briefje op de voordeur hangen met de mededeling dat je nog binnen zit (heb ik vanmorgen gedaan voor de HondenUitlaatservice, want ik zit ziek thuis. ) Anders schrikken die mensen zich het apezuur.
Danseresje schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik zou maar even een briefje op de voordeur hangen met de mededeling dat je nog binnen zit (heb ik vanmorgen gedaan voor de HondenUitlaatservice, want ik zit ziek thuis. ) Anders schrikken die mensen zich het apezuur.
En hoe zie je dat dan voor je? Ze kan die voordeur niet open doen, dus het briefje aan de buitenkant plakken wordt toch wel enigszins lastig......tenzij TS go-go Gadget arms heeft die door de brievenbus passen en ze op die manier het briefje op kan plakken.....
Anoniem schreef:Horse_Driver schreef:OMG IK HEB REACTIE VAN ZOON
"er zijn buren met een sleutel. Maar die zijn niet thuis. Ik zit op college"
![]()
Daar heb je lekker veel aan
Kan hij niet het bedrijf waar z'n moeder werkt doorgeven? Dan kan je tenminste daar naartoe bellen
Danseresje schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik zou maar even een briefje op de voordeur hangen met de mededeling dat je nog binnen zit (heb ik vanmorgen gedaan voor de HondenUitlaatservice, want ik zit ziek thuis. ) Anders schrikken die mensen zich het apezuur.
En hoe zie je dat dan voor je? Ze kan die voordeur niet open doen, dus het briefje aan de buitenkant plakken wordt toch wel enigszins lastig......tenzij TS go-go Gadget arms heeft die door de brievenbus passen en ze op die manier het briefje op kan plakken.....
xRivaldo schreef:Confession schreef:Nou daar moet je de oorlog mee winnen met die zoon ...
Als ik zo'n berichtje had ontvangen van onze schoonmaakster had ik toch echt wel actie ondernomen.
Komt wel over alsof hij zoiets heeft van: "Je zit er al een paar uur, daar kunnen nog wel een paar uur bij op"