Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus ik heb het gehaald
sauffi schreef:Zijn er meerdere hier die morgen engels hebben? Zoja heeft er iemand tips?
Ik bak er helemaal niks van ben een engels boek aan het lezen en heb al 3 oefenexamens gemaakt thuis maar van die uitslagen wordt ik niet echt vrolijk. Ik moet minimaal een 5 halen morgen.
Ik baal zo dat de brief eruit is. Die heeft mijn tentamens juist gered. Ik heb vooral moeite met de gaten tektsen en voorde rest is mijn woordenschat gewoon laag. Kwa concentratie gaat het allemaal prima. Helaas is engels gewoon chinees voor mij...
Hoor graag jullie tips. Zodat het mij net dat extra zetje geeft wat ik nodig heb.
roosjenat schreef:Zijn er meerdere hier die morgen engels hebben? Zoja heeft er iemand tips?
Ik bak er helemaal niks van ben een engels boek aan het lezen en heb al 3 oefenexamens gemaakt thuis maar van die uitslagen wordt ik niet echt vrolijk. Ik moet minimaal een 5 halen morgen.
Ik baal zo dat de brief eruit is. Die heeft mijn tentamens juist gered. Ik heb vooral moeite met de gaten tektsen en voorde rest is mijn woordenschat gewoon laag. Kwa concentratie gaat het allemaal prima. Helaas is engels gewoon chinees voor mij...
Hoor graag jullie tips. Zodat het mij net dat extra zetje geeft wat ik nodig heb.
sauffi schreef:Zijn er meerdere hier die morgen engels hebben? Zoja heeft er iemand tips?
.
.sauffi schreef:Zijn er meerdere hier die morgen engels hebben? Zoja heeft er iemand tips?
_mjwb schreef:Super handig, dan ben je tenminste al een beetje voorbereidt of je slaagt of niet. Maar stel ik haal dit afgerond voor mijn vakken, slaag ik dan nog? (Dit is in het ergste geval gerekend):
NL - 7,5 (cijferbepalen zegt dat het tussen een 7,5-9 ligt)
Fa - 5,6 (als ik de normering van vorig jaar aanhou dan is het een 6,5, maar cijferbepalen zegt dat het tussen de 5,6-7,6 ligt)
Gs - 5,4 (als ik de normering van vorig jaar aanhou dan is het een 6,2, maar cijferbepalen zegt dat het tussen de 5,4-7,4 ligt)
Ak - 4,0 (ik vind aardrijkskunde heel erg moeilijk. Hoe hard en veel ik er ook voor leer, ik haal nooit een voldoende)
Eng - 6,0 (hier ga ik minstens een 7,5 voor halen want ik heb heel mijn opleiding in het Engels gedaan, maar in het ergste geval)
Kunst- 6,0 (ook ergste geval. Met dit vak heb ik de ene keer een voldoende en de andere keer een onvoldoende)
WisA - 5,0 (dit vak vind ik heel erg moeilijk)
Als ik alle cijfers gemiddeld doe dan kom ik uit op een: 5,6
Met mijn combinatiecijfer erbij dan kom ik uit op een 5,8
Dat mag toch gewoon zo? Ik snap er helemaal niks van, van wanneer je wel of niet geslaagd bent.
Merelll - Probeer anders vandaag tussendoor nog wat te slapen