Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Monique1963 schreef:Leuk topic heb je aangesneden TS!
Bijzonder om te lezen dat toch best wel veel mensen iets in de paardenhouderijrichting hebben gestudeerd of andere diergerelateerde beroepen, en uiteindelijk een andere job vinden. Ik ook. Ik heb mijn certificaat westerntrainer, maar heb daar al 17 jaar niets meer mee gedaan.
Verder woon ik in Frankrijk, ben freelance vertaler en ik heb een eigen bedrijfje (tweemanszaak) in designtassen van ... papier!
Zammie schreef:Heb veel verschillende dingen gedaan, waaronder activiteiten begeleidster in een verzorginghuis en ook een aantal jaren in de paarden gewerkt.
Toen kreeg ik mijn 1e hernia. Afgekeurd op het werk wat ik deed. Verzorgende met opleiding. Na operatie 2 jaar als activiteitenbegeleidster gewerkt en weer een hernia. Ook weer afgekeurd. En toen dus alles omgegooid en ben gaan leren voor administratief werk.
Nu 19 jaar administratief medewerkster op een SBO school en deze maand gepromoveerd naar secretaresse...Nieuwe directie die mijn werk erg waardeert en daarom de promotie... En dat voor iemand die al 2 x is afgekeurd en nu met een 3e hernia rondloopt. En ook nog reuma erbij te hebben gekregen..Ben daar best wel een beetje trots op..
Minoes schreef:Ik ben nu bezig met de opleiding juridisch medewerker, ik zit heel erg in dubio welke richting ik hierna op wil gaan. Sowieso iets met rechten. (Hbo recht --> uni , fiscaal recht, sociaal juridische dienstverlening etc)
Zijn er bokkers in dit topic met een juridisch beroep, en welke studie(s) hebben jullie gedaan?
Er zijn zoveel mogelijkheden in studie, maar de uiteindelijke baan moet je natuurlijk aanspreken.

laetitia schreef:Zammie schreef:Heb veel verschillende dingen gedaan, waaronder activiteiten begeleidster in een verzorginghuis en ook een aantal jaren in de paarden gewerkt.
Toen kreeg ik mijn 1e hernia. Afgekeurd op het werk wat ik deed. Verzorgende met opleiding. Na operatie 2 jaar als activiteitenbegeleidster gewerkt en weer een hernia. Ook weer afgekeurd. En toen dus alles omgegooid en ben gaan leren voor administratief werk.
Nu 19 jaar administratief medewerkster op een SBO school en deze maand gepromoveerd naar secretaresse...Nieuwe directie die mijn werk erg waardeert en daarom de promotie... En dat voor iemand die al 2 x is afgekeurd en nu met een 3e hernia rondloopt. En ook nog reuma erbij te hebben gekregen..Ben daar best wel een beetje trots op..
Jij bent een doorzetter. Mag je zeker trots op zijn!
Palmera schreef:Jij kwaliteitsambassadeur?![]()
![]()
![]()
Citaat:Waarom is dat jammer? Je bent toch een militair.. je moet de basisvaardigheden toch zeker wel beheersen.
Citaat:Vind ik niet heel gek. Je bent in de eerste plaats militair, in de tweede plaats verpleegkundige.