Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Arnhem viel tegen, hoogtepunt was toch wel de pauze 
7,5 voor levensbeschouwing, 9,6 + 7,5 + 8,9 voor Engels, 8,7 voor eco (komt nog 1 cijfer erbij, maar die toets ging echt heel goed dus wordt waarschijnlijk ook een goed cijfer), 8,3 voor Nederlands, 8,3 voor Beeldende vorming, 8,1 voor Wiskunde A... Geschiedenis moet ik nog terugkrijgen maar dat ging echt als een ramp
Calanthe schreef:Eventjes leven in blazen
Hier al 2 excursies gehad, eentje naar Rotterdam, eentje naar Arnhem. Rotterdam was echt enorm leukArnhem viel tegen, hoogtepunt was toch wel de pauze
Tot nu toe enorm veel cijfers teruggekregen. Nouja, kan meer7,5 voor levensbeschouwing, 9,6 + 7,5 + 8,9 voor Engels, 8,7 voor eco (komt nog 1 cijfer erbij, maar die toets ging echt heel goed dus wordt waarschijnlijk ook een goed cijfer), 8,3 voor Nederlands, 8,3 voor Beeldende vorming, 8,1 voor Wiskunde A... Geschiedenis moet ik nog terugkrijgen maar dat ging echt als een ramp
Kwam allemaal dingen in voor waar ik niet op voorbereid was, herhaling van vorig jaar (staat nergens in het boek, zitten bijna 15 weken tussen, ga er vanuit dat ik dat nog weet? Leuk?) en alles wat herhaald was niet
) Na de vakantie natuurkunde en Frans, dat moet hopelijk goed gaan, want aldus mijn natuurkunde docent staat alles in mijn binas en Frans lukt wel als ik goed leer
Ben trouwens echt bang voor de volgende wiskunde A toets, omdat de stof die we nu behandelen zo simpel is, ga ik de toets wss weer zwaar onderschatten

)
_Anke schreef:Mmm, redelijk. Voor natuurkunde is het aan bet verdwijnen. Heel leuk vak, alleen we hebben een stagaire en ik en stagiaires gaat nooit goed. Woensdag een briefje moeten halen voor 10 seconden. Em ik wil of een tussenjaar en dan naar het buitenland, of meteen door met eenn opleiding. Het liefst wel een met een buitenlandse stage
van mijn ouders mag ik toch geen tussenjaar, dus de verkeerde opleiding kies ik wss toch wel
Ga dan lekker iemand anders vervelen met je gejank denk ik dan
Incroyable schreef:Haha ah ja is wel herkenbaar. Al vind ik het in de 4e ook wel een stukje eigen verantwoordelijkheid van de leerlingen hoor. Sommigen gedragen zich echt als kleuters. Zijn altijd slachtoffer van de omstandigheden terwijl ze zelf hartstikke lui zijn en niks doen.Ga dan lekker iemand anders vervelen met je gejank denk ik dan