Haha inderdaad Lobke, zolang we squashen of hardlopen o.i.d. is het nog wel leuk, maar als we (weer) gaan voetballen/softballen dan is het minder
Wanneer moeten jullie een PWS-onderwerp verzinnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb er nog niet niks over gehoord.
.

).
Reusje_xx schreef:Ik heb ondertussen ook mijn rooster!
Iedere dag het 1e beginnen, dat is wel een beetje jammer. Want dat betekent kwart over 6 de wekker.
Maandag tot het 8e (15:50)
Dinsdag tot het 8e maar de laatste twee uren zijn toesturen dus soms ook het 6e (14:10) uit.
Woensdag tot het 5e (12:55)
Donderdag tot het 7e (15:00) met het 6e een tussenuur
Vrijdag tot het 7e met het 3e (10:10 - 11:00) een tussen uur
Dus niet geweldig, maar ik zal het er mee moeten doen
Wat ik wel irritant vind is als iemand een kwartier na de pauze vraagt of die naar de wc mag en dat de docent dan zegt: "Het was net een half uur pauze, je had toen maar naar de wc moeten gaan." Het kan toch zo zijn dat je toen nog niet naar de wc moest, maar nu wel..
School zonder huiswerk zou ik inderdaad veel fijner vinden.
Ik ben nu best wel blij met mijn rooster, behalve dan dat ik op donderdag tot 16.05 zit, maar voor de rest heb ik redelijke lestijden, weinig tussenuren en ik heb nu niet veel vakken 2 dagen achter elkaar. Dat had ik vorig jaar wel en toen kreeg ik heel vaak pas huiswerk op voor de volgende dag en dan voor bijna elk vak. Toen redde ik het bijna niet meer.. Nu gaat alles nog goed gelukkig.

Maar ik duim voor je!
Maar nu dus lekker genieten van het weekend
Hebben jullie nog plannen?
Zou wel fijn zijn..! Kimmie25501 schreef:Ik had eerst pauze van half een tot een, dat is echt veel fijner. Ze geven alleen maar de onderbouw voorrang helaas.
Bij geschiedenis kijken we altijd hele bloederige films en daar kan ik niet zo goed tegen. Dus kijk ik dan vaak niet.
RoronaZorro schreef:Kimmie25501 schreef:Ik had eerst pauze van half een tot een, dat is echt veel fijner. Ze geven alleen maar de onderbouw voorrang helaas.
Bij geschiedenis kijken we altijd hele bloederige films en daar kan ik niet zo goed tegen. Dus kijk ik dan vaak niet.
Ik kan een beetje bloed wel hebben, maar als het teveel wordt, kan ik er ook niet zo goed meer tegen. Gelukkig keken wij niet zulke bloederige films.
Bij mij is de tweede pauze van 13.15 tot 13.45 wat ik eigenlijk wel laat vindt, maatja.. kan er niks aan veranderen
alleen is die laatste pauze van 10 minuten best wel kort/nutteloos, maar ik vind het wel fijn dat ik dan even snel wat kan eten en drinken en even geen les heb.
Bij ons op school hebben ze twee uur per week gereserveerd voor een keuzevak, en elke periode zijn er een paar keuzes waar je uit kunt kiezen. Meestal culturele dingen. Dat vanaf de tweede tot aan de zesde. Je kunt er ook voor kiezen om na de eerste gewoon technasium te blijven doen, maar dan kun je niet dat keuzevak (PG+ noemen we dat) nemen. Ik heb voor deze periode filmanalyse. Elke eerste twee uur op dinsdag een film kijken voor de rest van de dag begint
Heeeerlijk