Haha inderdaad Lobke, zolang we squashen of hardlopen o.i.d. is het nog wel leuk, maar als we (weer) gaan voetballen/softballen dan is het minder

Wanneer moeten jullie een PWS-onderwerp verzinnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Reusje_xx schreef:Ik heb ondertussen ook mijn rooster!
Iedere dag het 1e beginnen, dat is wel een beetje jammer. Want dat betekent kwart over 6 de wekker.
Maandag tot het 8e (15:50)
Dinsdag tot het 8e maar de laatste twee uren zijn toesturen dus soms ook het 6e (14:10) uit.
Woensdag tot het 5e (12:55)
Donderdag tot het 7e (15:00) met het 6e een tussenuur
Vrijdag tot het 7e met het 3e (10:10 - 11:00) een tussen uur
Dus niet geweldig, maar ik zal het er mee moeten doen
Kimmie25501 schreef:Ik had eerst pauze van half een tot een, dat is echt veel fijner. Ze geven alleen maar de onderbouw voorrang helaas.
Bij geschiedenis kijken we altijd hele bloederige films en daar kan ik niet zo goed tegen. Dus kijk ik dan vaak niet.
RoronaZorro schreef:Kimmie25501 schreef:Ik had eerst pauze van half een tot een, dat is echt veel fijner. Ze geven alleen maar de onderbouw voorrang helaas.
Bij geschiedenis kijken we altijd hele bloederige films en daar kan ik niet zo goed tegen. Dus kijk ik dan vaak niet.
Ik kan een beetje bloed wel hebben, maar als het teveel wordt, kan ik er ook niet zo goed meer tegen. Gelukkig keken wij niet zulke bloederige films.
Bij mij is de tweede pauze van 13.15 tot 13.45 wat ik eigenlijk wel laat vindt, maatja.. kan er niks aan veranderen