Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Op gegeven moment wil je hoofd even niet meer. 
gewoon het idee dat ik nog fouten zou kunnen ontdekken (kan hem niet wijzigen), afvragen of de respondenten de vragenlijst wel goed vinden, niet te lang,etc.
is best een lange/uitgebreide enquête, hoewel het aantal vragen wel afhangt van wat de respondenten allemaal inzetten aan interventies enzo. Als ze op 1 onderdeel richten krijgen ze minder vragen dan als ze een uitgebreide doelgroep hebben 
maar moet ff geduld hebben. Veel mensen die ik ken vragen of ze hem ook in kunnen vullen, maar heb echt een specifieke doelgroep.

In de hoop dat iedereen zijn/haar diploma haalt op het geplande moment
Annenas schreef:Ik moet mijn onderzoek 2 juni al definitief inleveren, ben druk met coderen, maar wat een werk..
En nou heb ik mijn paard dit weekend plotseling in moeten laten slapen, dus ben er met m'n gedachten ook echt niet bij.. En op stage vragen ze ook ontzettend veel, ze willen allemaal dat ik 'extra' leerdoelen ga doen omdat het zo goed gaat maar loop echt op m'n tenen..
Ik dacht ik roep eens even de hulp in van een grotere partij
Je hebt nog wel even de tijd voor je het moet inleveren, dat geeft vast wat rust nu je ziek bent/was.
Heb de testers gevonden die ik nodig had, dus dat is enorm fijn
Nu is het echt zorgen dat zaken afgerond worden en netjes opmaken, spelling checken enzovoort. 
bachelor bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit. Jullie zouden me daarmee echt enorm helpen met het invullen van mijn enquête. Deze enquête is bedoeld voor studenten (MBO/HBO/WO) en duurt max 3 minuutjes. Heel kort dus! Als ik voor een van jullie wat moet invullen hoor ik dat graag. En als jullie de link in bijvoorbeeld groepsapps kunnen zetten met meerdere studenten, dat zal al helemaal geweldig zijn
als jullie vragen hebben hoor ik t graag!
Ik heb deze situatie van de lekke band een aantal keer gehad, gewoon terug gaan naar de fietsenmaker en ze fixen 'm weer voor niets
Geen klagen nodig en ik heb achteraf juist een positieve review achter gelaten dat de betreffende fietsenmaker zo fijn met de situatie om ging