Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zitten er bepaalde voor- en nadelen bij, aan lid worden van een studentenvereniging? 
Ontgroening sta ik absoluut niet op te wachten en ik ben de tijd van feesten inmiddels wel gepasseerd.
GrumpyCat schreef:Ik zou wel graag een excellentie programma (dat heet bij ons een honourstraject) willen doen, maar dan moet ik ook inderdaad eerst kijken of dat gaat lukken qua tijd. Je onderscheid jezelf daarmee wel van de rest. Echter heb ik al een aantal jaar niet meer in de schoolbanken gezeten, dus het zal wel even wennen worden. Jij ging ook SJD doen, toch Iselda?

GrumpyCat schreef:Welkom Tisicirenti!
@ Lollieloes:
Ik heb inmiddels een website gevonden met alle studieverenigingen die aangesloten zijn bij mijn school. Ik was mij er overigens niet van bewust dat er een verschil zit tussen studentenverenigingen en studieverenigingen! Een studentenvereniging lijkt mij achteraf niets, maar een studievereniging zou nog wel eens handig kunnen zijn!Ontgroening sta ik absoluut niet op te wachten en ik ben de tijd van feesten inmiddels wel gepasseerd.

Iselda schreef:Ik zit met smart te wachten op klas indeling en rooster, maar heb nog niks ontvangen.
Jullie hebben wel klote uren zeg
Edit;
Mnka, jij ging ook hva toch? Kreeg je rooster en klas gewoon op je privé email adres?

)