Ik wou dat ik 22 januari klaar was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maris_ schreef:[naam] schreef:Had eigenlijk eerder klaar moeten zijn hahah maar soms mis ik de drive net zoals nu, moet veel doen voor aankomde vrijdag!
Ach juni is ook erg dichtbij!!
True, maar klinkt nog steeds zo ver weg
Hoe lang ben je vertraagd?
Dus doe deze studie nu officieel 4,5 jaar, maar studeer dus als 5,5 ...
Maris_ schreef:Haha Natasha hou maar op want ik heb ook al een studie achter de rug van 4 jaar (ook afgestudeerd toen) dus ik ben nu officieel dan 7.5 jaar aan het studeren
Het ligt wel aan de studie. Ben tegelijk bezig met basiscursus van de fotovakschool, maar moeite en opdrachten maken daarvoor, nee hoor. Dat doe ik maar al te graag!!
Ik ben dus bezig met mn scriptie en al dat wetenschappelijk geode met literatuur heb ik echt een hekel aan dus dit vind ik het *** van de opleiding
haha!Maris_ schreef:Haha ja dat is andere koekIk ben dus bezig met mn scriptie en al dat wetenschappelijk geode met literatuur heb ik echt een hekel aan dus dit vind ik het *** van de opleiding
![]()
Ik heb hiervoor SPH gedaan, ook HBO.. en wilde daarna orthopedagogiek gaan doen alleen in 3 (,5) leerjaar kwam ik er tijdens mn stage achter dat dat teveel computer werk is (even cru gezegt) en dat was niet wat ik wilde en dus viel mn hele basis weg waar ik het voor deed. Het is wel leuk werk hoor maar zag mezelf dat niet mijn hele leven doen. Vond het na zo'n lange tijd dan ook wel weer zoned om mijn opleiding niet af te maken.
Dus toen ben ik gaan nadenken wat ik dan wel wilde en uiteindelijk dus fysiotherapie en nog geen moment spijt van gehad. Maar betekende dus wel dat ik weer 4 jaar moest gaan zittenhaha!
Maar leuk zeg dat je die basiscursus doet, is dat wat?
Wil waarschijnlijk ook de vakopleiding doen.
Eerst pabo afronden hihi
Maris_ schreef:Lijkt me ook erg gaaf! Ik wilde dat ook altijd doen. Heb zelf wel een (oudere) spiegelreflex camera die ik veel gebruik.![]()
Ja het scheelt idd wel een hoop dat ik iets doe wat ik leuk vind. Alleen dit onderdeel... BLEH. Maar daar heb jij dus ook last van haha![]()
Heb je al uitzicht op een baan?
haha
Anoniem schreef:Steef schreef:Ik had vandaag mn eerste stage dag. Weet nu al dat het een uitputtingsslag wordt met nog vakken ernaast, dus ik ga echt hopen dat ik het allemaal red
Moet je veel vakken ernaast doen? ook lessen volgen of alleen tentamens?
. Voor mn stage moet ik daar naast nog opdrachten en presenteren. En nog opdrachten voor mn bachelor werkstuk
Ik wil niet meer
Steef schreef:[naam] schreef:[quote="Steef"
Ik had vandaag mn eerste stage dag. Weet nu al dat het een uitputtingsslag wordt met nog vakken ernaast, dus ik ga echt hopen dat ik het allemaal red
[/quote
Ik doe nu 32 uur p/w stage, met nog 3 uur reizen per dag. Daarnaast volg ik nog formeel strafrecht en heb ik dus de hele vrijdag ook van 9-5 les en tentamen na mn laatste stagedag. Voor mn stage moet ik daar naast nog opdrachten en presenteren. En nog opdrachten voor mn bachelor werkstuk
Ik wil niet meer
je kan (wilt) niks opschuiven? Begrijp zeer zeker dat je niet meer wilt
Anoniem schreef:Unseen schreef:Ik heb vandaag de eerste versie van mijn these ingeleverd!
Duimen voor een voldoende!
Wij hebben twee feedback momenten voordat de officiële versie voor het cijfer ingeleverd moet worden. Ik ben bang dat de analyse nog het een en ander aan te merken heeft en dat die in het slechtste geval opnieuw moet. Dan moet ik namelijk ook een deel van de discussie herschrijven. Duimen dus voor een correcte analyse
Steef schreef:Ik doe nu 32 uur p/w stage, met nog 3 uur reizen per dag. Daarnaast volg ik nog formeel strafrecht en heb ik dus de hele vrijdag ook van 9-5 les en tentamen na mn laatste stagedag. Voor mn stage moet ik daar naast nog opdrachten en presenteren. En nog opdrachten voor mn bachelor werkstuk
Ik wil niet meer
evelien11 schreef:Ik ga ook in juni afstuderen.
Ik doe de master gezondheidswetenschappen na bijna 10 jaar als fysiotherapeut te hebben gewerkt. Nog 1 blok gezondheidsrecht. 1 februari start mn wetenschappelijke onderzoek stage, wel flink wat stress nu in de kerstvakantie bleek dat mn originele onderzoek niet haalbaar bleek door ontbreken van data. Inmiddels weer een nieuw voorstel ingeleverd en maar hopen dat het op tijd wordt goedgekeurd en ik dus gewoon op 1 februari kan starten...
Ook voor jou dus fingers crossed! Steef schreef:Anoniem schreef:
Ik doe nu 32 uur p/w stage, met nog 3 uur reizen per dag. Daarnaast volg ik nog formeel strafrecht en heb ik dus de hele vrijdag ook van 9-5 les en tentamen na mn laatste stagedag. Voor mn stage moet ik daar naast nog opdrachten en presenteren. En nog opdrachten voor mn bachelor werkstuk
Ik wil niet meer
Succes Maris_ schreef:Haha ja dat is andere koekIk ben dus bezig met mn scriptie en al dat wetenschappelijk geode met literatuur heb ik echt een hekel aan dus dit vind ik het *** van de opleiding
![]()
Ik heb hiervoor SPH gedaan, ook HBO.. en wilde daarna orthopedagogiek gaan doen alleen in 3 (,5) leerjaar kwam ik er tijdens mn stage achter dat dat teveel computer werk is (even cru gezegt) en dat was niet wat ik wilde en dus viel mn hele basis weg waar ik het voor deed. Het is wel leuk werk hoor maar zag mezelf dat niet mijn hele leven doen. Vond het na zo'n lange tijd dan ook wel weer zoned om mijn opleiding niet af te maken.
Dus toen ben ik gaan nadenken wat ik dan wel wilde en uiteindelijk dus fysiotherapie en nog geen moment spijt van gehad. Maar betekende dus wel dat ik weer 4 jaar moest gaan zittenhaha!
Maar leuk zeg dat je die basiscursus doet, is dat wat?

evelien11 schreef:Ik ga ook in juni afstuderen.
Ik doe de master gezondheidswetenschappen na bijna 10 jaar als fysiotherapeut te hebben gewerkt. Nog 1 blok gezondheidsrecht. 1 februari start mn wetenschappelijke onderzoek stage, wel flink wat stress nu in de kerstvakantie bleek dat mn originele onderzoek niet haalbaar bleek door ontbreken van data. Inmiddels weer een nieuw voorstel ingeleverd en maar hopen dat het op tijd wordt goedgekeurd en ik dus gewoon op 1 februari kan starten...
). Tijdens 3e periode nog 1 regulier tentamen en dan zitten de toetsen er (hopelijk) definitief op voor mijn bachelor. Vind het toch wel een beetje eng dat het nu zo hard gaat

Eens zien wanneer ik daar tijd voor kan maken dus..
en volgende week de OAT
paniek paniek. Naja morgen maar eens gaan brainstormen als ik me beter voel..