Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_xrose schreef:Ik ga een verzoek doen tot de hardheidsclausule en maar eens kijken wat daar uit gaat komen.
jetski8 schreef:Ik heb besloten mijn inschrijving in te trekken en door te gaan met dierwetenschappen! Voelt wel een beetje banketstaaf nu ik lees dat er zoveel zijn uitgeloot maar na een jaar in Wageningen voel ik mij daar toch meer thuis! Grappig om je hier tegen te komen Helen
future_vet schreef:_xrose schreef:Ik ga een verzoek doen tot de hardheidsclausule en maar eens kijken wat daar uit gaat komen.
Ik vraag mij wel af wat je situatie voor invloed had op de loting? Of bedoel je dat je daardoor een lagere klasse zat?
Ik denk dat zo'n clausule alleen iets opleverd bij decentrale selectie oid. Niet zoiets als loting. Maar wellicht is het het proberen waars.
_xrose schreef:future_vet schreef:
Ik vraag mij wel af wat je situatie voor invloed had op de loting? Of bedoel je dat je daardoor een lagere klasse zat?
Ik denk dat zo'n clausule alleen iets opleverd bij decentrale selectie oid. Niet zoiets als loting. Maar wellicht is het het proberen waars.
Zo'n clausule mag niet eens bij een 100% decentrale selectie. Mijn situatie heeft inderdaad invloed op mijn cijfers en nog andere punten, maar dat zet ik liever niet open en bloot op een website
Anders wordt je alsnog voorgetrokken boven de anderen.