Deetjeeuh schreef:Oh god Ghostattack, als ik dat maar niet krijg.Herken wel wat woorden, maar hoe je dat dan weer moet vertalen...
Ach wees gerust, dit is een 6 VWO tekst
Alsnog was er niemand die het begreep inclusief docent, maar oke
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Treinen stonden ook stil....
Dus nu leren voor filosofie, dan Grieks en ondertussen nog fysio.

Ben je binnen een uur nog niet klaar..

Maar volgens mij hadden ze nog geen andere versies toen ik deze kocht... Heb ze nooit gezien...

(ook de wit met zilveren variant met witte papiertjes erin). G hem zo eens op mijn gemak invullen 
een beetje teveel van het goede haha. De enige die ik echt goed gebruik is van mijn mobiel, daar staat via google dan ook gelijk mijn schoolrooster in, dus super handig!
Dat waren ook de moeilijkste naar mijn mening, maar gelukkig vielen ze erg mee, ik had echt veel moeilijker verwacht 
Dat gevoel dat je iets kan afvinken vind ik ook heerlijk haha.
To do list op mobiel/pc etc. vind ik juist helemaal niet fijn. Als jij dat fijn vind is dat natuurlijk het belangrijkste. 
Succes met de andere toetsen!
Merk langzaamaan ook wel dat ik veel moe ben, niet lekker etc. Dus iets veranderen wil ik zeker! Maar hoe? Ik kan niet opeens 'verplichtingen' aan de kant schuiven. Alles 'moet' gewoon gebeuren. 

Deetjeeuh schreef:Ja, ik ben me er de laatste tijd ook zeker wel heel bewust van en probeer het ook aan te passen! Maar het is zo verdomd lastig. Voor school moet ik zo veel doen, ik wil ook goede cijfers halen. Daarnaast heb ik een groepje vriendinnen waarbij ik altijd diegene ben met de laagste cijfers. Mijn cijfers zijn niet verkeerd, echt niet, maar daardoor kan ik nooit écht trots zijn op mezelf/duurt het niet lang.
Dat is wel echt een probleem want ik ben ook vaak genoeg helemaal over de zeik, zeker in een week zoals deze.Merk langzaamaan ook wel dat ik veel moe ben, niet lekker etc. Dus iets veranderen wil ik zeker! Maar hoe? Ik kan niet opeens 'verplichtingen' aan de kant schuiven. Alles 'moet' gewoon gebeuren.

Iedereen doet mee op zijn eigen niveau!

Als ik slechte cijfers haal denk ik ook al wel snel: ach, kan gebeuren. Maar toch, tis zo lastig mezelf erover heen te zetten.