Eloya schreef:Vraagje
Hebben jullie je studie financiering al geregeld? En hoe hebben jullie dat gedaan? Ik blijf thuis wonen maar mijn moeder heeft geen hoog loon.
Ik moet het nog doen, ga morgen duo maar even bellen
Ik heb het al gedaan, was makkelijker dan gedacht. Inloggen bij duo en dan ergens het knopje voor de lening vinden. Ze vragen standaard gegevens, incl. of je uit of thuiswonend bent, of je college krediet wil (zodat je die 1951 kan afbetalen per maand geloof ik) en of je bij wil lenen. Lonen van ouders worden door duo uitgezocht in eerste instantie. je krijgt een brief een tijdje na je het hebt aangevraagd, daarin je gegevens om te controleren en te melden of de loon gegevens al binnen zijn. mocht het duo niet gelukt zijn om uiteindelijk de loongegevens te vinden krijg je zo'n 3 weken na die eerste brief eentje die je ouders moeten invullen.
Het bedrag dat je wil lenen en dergelijke kan je altijd nog veranderen. Alles staat vrij duidelijk op de site, je moet eigenlijk gewoon beginnen en ineens ben je al klaar. Niet te druk over maken dus, ik was binnen 5 minuutjes max. wel klaar 
Oh en natuurlijk gefeliciteerd Fem !