Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

We mogen nooit eerder beginnen dan dat hij 't zegt, als ik twee weken geleden al had gezegd dat ik wist wat ik ging doen was dat ook niet goed geweest
I give up.
Is maar half uurtje vanaf R'dam!
AcrylicMess schreef:Tegen die tijd moet ik ongeveer 20 weken stage lopen. In het 3e jaar wil ik mischien proberen als ik een beetje vaardigheden heb ontwikkelt om in Amerika oid stage te lopen (bij een bedrijf dat games ontwikkelt oid lijkt me wel leuk)
leuk steven. Amerika is wel cool hoor

Ik had m'n verslag opgestuurd vrijdag naar een bedrijf waar ik 't vaker laat drukken, zou vandaag binnen komen, morgen nodig, prima. Was al redelijk lange levertijd ivm Pinksteren dus zag er weinig problemen in. Vandaag op de website de status van de bestelling bekeken, was die sinds de 9de al niet meer geupdate en stond er enkel dat 'ie in productie was genomen.
Nou ja, je kan je voorstellen dat ik niet heel erg amused was, heb d'r ook gezegd dat ik de service vrij slecht vond en dat ze maar desnoods er een spoed van maakte want de levertijd was gewoon te lang en niet naar belofte. Afijn, dat konden ze niet doen. Enigste was of bestelling annuleren (en 3 uurtjes hebben om te kijken naar een andere shop die vaak veel duurder is) of naar Amsterdam komen
Nou ja, ik had les tot half 6 dus ik heb m'n hele telefoonlijst afgebeld of er iemand in Amsterdam was. Uiteraard … niemand. Dus ik zag 'm al helemaal hangen, want de les die ik had was 'verplicht' (projectgroep les) dus ik maar naar school, nog steeds dingen proberen te regelen. Toen ik net op school kwam was een klasgenootje van mij net klaar, hele verhaal gedaan, helemaal gestresst nog wat andere dingen moeten printen daar aan de balie en alles. Dus toen ik net in de les was appte 'ie ineens dat hij wel richting Amsterdam ging en dat ik 'm dan moest meeten op centraal, haalde hij het wel op … Toen hij er was bleek dat ze 'm niet eens nog een keer geprint hadden terwijl daar contact over was geweest over de telefoon een uur van te voren .. Lekker geregeld allemaal.
Heb de verzendkosten terug gehad (ga geen 4,95 betalen als ik 't alsnog zelf moet gaan ophalen) en een hele stressbui rijker. Als ik geen voldoende haal dan word ik boos
Trek dit echt niet hoor, in m'n laatste P week
.