Over de rest maak ik me echt totaal geen zorgen, heb alles vorig jaar allemaal al gehad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

van de hv polo. Ik ging voor een paar sokken en kwam thuis met een dekje, springschoenen, een tas en een liksteen. En ja ... geen sokken
Adindaa schreef:Watermeloen schreef:Weten jullie je rooster van dit schooljaar al?
Ik wel, ma 10.50 -16.10, di. 08.30- 16.10, woe 09.50 - 12.50, do 09.50 - 12.50 en vrij 08.30 - 14.40. Ik ben tevreden!
En de groetjes uit Griekenland
Hey Anique jij ook hierveel plezier nog daar!
Ik weet ook mijn rooster nog niet
zag dat je gaat werken bij de jumbo, wanneer ga je beginnen?
, dus geen rugtas/schouderding voor mij. Ik hou het lekker bij mijn (grote) handtas.

Vind het wel irritant dat ik nu andere lestijden en pauzes krijg.. Mijn hele systeem moet nu veranderen
meganproperx schreef:Ik gebruik ook een handtas/schoudertas (weet niet wat t is haha) van de invito, en anders eentje van de h&m
Helaas maandag met een intensieve buitenrit mn verzorgpaardje toch overbelast, dus nu loopt ie niet goed.
En aangezien hij al een peesblessure gehad heeft een keer en het nu weer de aanhechting is is dit waarschijnlijk weer dezelfde blessure.. echt balen, rijden ging net lekker..
Maar ik ben vanaf 4 september meteen weer een weekje afwezig om naar het EK trec junioren te gaan
rebekkaa schreef:Zo wat een relaxte roosters hebben jullie! Ik mag zelf ook niet klagen, alleen op maandag het eerste beginnen. Ik vond 2 september beginnen al vroeg, maar dat jullie de 19e al moeten beginnen is wel veel eerder zeg!!
Terwijl de examens toch in dezelfde tijd zijn, dus hoe dat dan zit...![]()
Ik weet m'n klas al, ik zit bij m'n vriendin gelukkig

Zorg gewoon dat je het hele jaar door goede tentamens maakt, of iig goed leert en de stof snapt, dan valt het examen best mee

Ikwashier schreef:hoi
aub nog niet stressen, nergens voor nodigZorg gewoon dat je het hele jaar door goede tentamens maakt, of iig goed leert en de stof snapt, dan valt het examen best mee
Heb vaak nog verslagen ect op het allerlaatste moment gemaakt