Nynke1 schreef:Atilla, vertraging loop ik sowieso al op. De kans dat ik toestemming krijg om minder stage uren te draaien is gering. Ik kom net van de huisarts en ook die zei dat 40 uur per week veel te veel is, dus die 530 uur ga ik nooit meer op tijd halen. Ik heb dat nu maar geaccepteerd voor mezelf.
Ik heb mijn studiecoach en stagebegeleider van school net een mail gestuurd, dus zal wel horen hoe het nu verder gaat. Als ik nu ga rondkijken naar een stage waar ik wel tot 28 juni 20 uur per week kan werken, dan is dat handiger dan dat ik bij wijze van spreken over een maand ineens met lege handen sta.
Weet je, ik vind het een beetje klinken als: 'wij hebben een goedkope extra kracht nodig en nemen daarom een stagiaire die wil afstuderen'
Daar heb ik een beetje heel erg een hekel aan.
Ik hoop dat je snel een nieuwe stage vindt, waar je wel op je eigen tempo mag werken!!
Atilla: Heb je vandaag ook gefietst? Ik mocht met de auto
Zo tegen half 8 begon het hier weer te sneeuwen. Maar morgen ga ik wel op de fiets. Wat draag jij allemaal? Ik ben van plan om mijn shirtje gewoon los mee te nemen en daar om te wisselen voor een gewoon shirt. Verder doe ik een skibroek aan.
Rosa: Staan die 5 sterretjes elk voor een letter? Is het de gemeente die ik denk dat het is?
Ik heb een erg leuke eerste dag gehad, ik zie allerlei aanknooppunten over wat ik wil onderzoeken. Hopelijk weet ik snel wie mijn begeleider vanuit school is.