Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:En kan ze werken maar wil ze niet omdat ze het makkelijk vindt?
Afnemen die bijstand
Citaat:Fulltime beschikbaar en flexibel inzetbaar.
Bovendien ben je dienstverlenend, overdrachtsvaardig, kun je snel schakelen en heb je een goede organisatie van je werkzaamheden.
Cowgirl schreef:Tessaaa schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek.
Ondertussen zit ik er na de zoveelste afwijzing wel een beetje doorheen.
Ik ben net HBO ( MER) afgestudeerd, maar kan absoluut geen baan vinden. Zoek het liefste in de richting van HR maar sta inmiddels open voor meer. Ik woon heel centraal dus kan ook nog eens in Leiden/Utrecht/Amsterdam/Rotterdam(heeft niet de voorkeur)/Schiphol en Den Haag. En daar dan nog eens in de omgeving dus.
Ik heb een mooi uitziend CV, alleen relevante stages gedaan. In mijn ogen een meer dan degelijke vrolijke en uitnodigende brief. En toch krijg ik keer op keer weer te horen. Te weinig ervaring. Zelfs bij startersfuncties! Na 3 maanden ben ik er wel eens goed klaar mee. Iemand nog tips? Ik heb mijn CV al op Monsterboard, sta aangemeld bij de Nationale vacaturebank. Ben al langs Randstad geweest, ook zij konden niks voor mij doen. Wie heeft er een gouden tip voor mij? Want ik weet het niet meer...
Ik word wel eens een beetje moe van mensen die na 3 maanden thuiszitten het al niet meer weten.
Er zijn hier mensen die wel iets langer thuiszitten dan 3 maanden.