Paan schreef:Annash, graag.
Ik ga binnenkort voor je kijken!
Als het te lang duurt, stuur maar een pb. Dan is het er vast bij in gegaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilda79 schreef:Hoe kom je daarbij Floortje?
joyce2 schreef:Overigens, mensen die op algemene termen zoeken, zijn vaak nog info aan het inwinnen. Als ze specifiekere zoektermen gaan gebruiken, zijn ze mentaal al in een stadium waarin ze sneller tot aankoop overgaan. Dus het is niet eens zo gek om specifiekere/meer gericht zoektermen in te zetten. Enige nadeel is dat de klant je dan waarschijnlijk pas op het einde van zijn zoektocht tegenkomt en hij daarom al een "vertrouwder gevoel" heeft bij de bedrijven die hij al in de oriëntatie fase heeft gezien.
Ik werd net trouwens gebeld door Alle Bedrijven In ofzoiets, dat is zo'n website waarbij je je bedrijf aan kan melden, zodat je beter gevonden kan worden. Ik meld me vaak wel voor die dingen aan, is toch weer een extra website waar je bedrijfsnaam dan genoemd wordt. Maar goed, ik krijg daar altijd de nieuwsbrief van en deze keer stond erin "zoekwoorden checken", dan kon je de zoektermen invullen waar je op gevonden wou worden en ze zouden dan gratis voor je kijken of dit goede termen waren. Ik dacht, zal wel een addertje onder het gras zitten, maar what te hell, ik doe het gewoon. Nou, werd ik dus teruggebeld door zo'n mannetje en hij had volgens mij gewoon in Adwords gekeken en kon me weinig zinnige info geven, althans niet veel meer dan ik zelf al had kunnen bedenken/uitzoekenPuntje bij paaltje: ze wilden me wel helpen om beter gevonden te worden in regio Zeist en Amersfoort (wtf heb ik daar aan, ik zit op internet, ik wil in heel NL gevonden worden). Dan zouden ze een campagne voor me opzetten en zou ik een vermelding bovenaan hun website krijgen en uiteraard zaten daar wel kosten aan verbonden, maar dat vertelde hij pas toen ik daar letterlijk om vroeg. Ik hou daar niet zo van... Uiteraard heb ik hem afgewimpeld