1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:05

Wat deed je eerst dan? :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:12

Lizaa01 schreef:
Ik begin 27 augustus aan de opleiding SPH op Avans in Den bosch.
Nog iemand die deze opleiding gaat doen? :)

Ik ga ook SPH doen! Heb jij ook zoveel boeken? Ik heb er 24!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:36

lauraenabe schreef:
Dit jaar is mijn tweede eerste jaar :P
Ik heb kort geleden besloten om de studie die ik vorig jaar begonnen ben te stoppen en vanaf maandag begin ik overnieuw bij de HAN (communicatie)

Nog een HAN-ner :D
Waar zit je? Arnhem of Nijmegen?

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:39

Rubi_ schreef:
suus_pepper: uhm.. haha ik heb nog geen idee in welk gebouw. ik weet alleen dat het in 1 van de gebouwen op het zernike complex is.. weet niet waar de toren zit? :P
ik weet eigenlijk überhaupt nog vrij weinig, heb nog geen mails enzo gehad met informatie.. misschien komt dat ook omdat ik vrij laat heb opgegeven omdat ik eerst de loting van de andere studie moest afwachten..

Toren zit ook op het zernike plein. Alles van de Hanze eigenlijk :') Alles staat wel goed aangegeven! Ik moest ook mailen naar mijn informatie. Misschien kun je ze even bellen/mailen?

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:43

Ik meld me ook maar :)
Vorig jaar was ik eerste jaars SPH aan de Hogeschool van Amsterdam, en dit jaar ben ik heel vrolijk weer eerste jaars, maar dan bij Scandinavische Talen en Culturen aan de Universiteit van Amsterdam :)
As dinsdag heb ik de introductiedag van mijn opleiding en ben echt heel erg nieuwsgierig :j

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:44

Kallandso schreef:
Vorig jaar was ik eerste jaars SPH aan de Hogeschool van Amsterdam, en dit jaar ben ik heel vrolijk weer eerste jaars, maar dan bij Scandinavische Talen en Culturen aan de Universiteit van Amsterdam :)
As dinsdag heb ik de introductiedag van mijn opleiding en ben echt heel erg nieuwsgierig :j

Voor die studie heb ik ook eens bij een voorlichting gekeken, leek me ook ontzettend leuk. :j Welke richting wil je op qua taal?

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:34

lauraenabe schreef:
Dit jaar is mijn tweede eerste jaar :P
Ik heb kort geleden besloten om de studie die ik vorig jaar begonnen ben te stoppen en vanaf maandag begin ik overnieuw bij de HAN (communicatie)

Heee ook communicatie :D
Ik ga alleen naar Zwolle

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:57

Nog meer mensen met plankenkoorts .. :=

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:59

Ja ik...

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:04

Ja ik ook. Aaarhh :\

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:09

Ik niet, heb vooral ontzettend veel zin! Alleen moet ik eerst vrijdag nog een toets halen, daar schijt ik 7 kleuren voor.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:15

Oooh succes imd! Wat voor toets moet je doen dan?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:19

Nee helemaal geen plankenkoorts! Alleen maar héél veel zin!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:28

RubyRed, een financiële toets van mn hbo opleiding :)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:33

Tasserd schreef:
Kallandso schreef:

Voor die studie heb ik ook eens bij een voorlichting gekeken, leek me ook ontzettend leuk. :j Welke richting wil je op qua taal?

Hé wat leuk! Kom maar weinig mensen tegen die sowieso maar van de studie gehoord hebben! Ik heb voor Zweeds gekozen als hoofdtaal. Simpelweg omdat ik met dat land het meeste heb en daar ook graag iets mee wil gaan doen later.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:35

Ronaa94 schreef:
ja maar zit ook een fontys in eindhoven dacht ik

Klopt. En ook in Sittard.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:36

Fontys zit indd ook in Eindhoven. En de opleiding die ik nu doe in Den Bosch is Avans-Fontys

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:03

Ik meld me ook *\o/* Toegpaste psychologie, hogeschool van Leiden.

Heb alleen nog niets gehoord van school en kwam er ook pas gisteren achter dat vandaag en morgen de introductie dagen zijn. Waarvoor ik nu dus te laat ben :') ... Tja . :P

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:08

Menino schreef:

Heb alleen nog niets gehoord van school en kwam er ook pas gisteren achter dat vandaag en morgen de introductie dagen zijn. Waarvoor ik nu dus te laat ben :') ... Tja . :P

Hmm ga je nu niet met een rot gevoel beginnen, vanwege de school die niets van zich laten horen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:16

ja dat wel. Maar je doet er zo weinig aan :P En aangezien ik net 2 weken terug ben uit Australie én net terug ben van lowlands was ik er sowieso nog niet helemaal aan toe (lees; zag er enorm tegenop). Maar heb wel het idee dat ik iets belangrijks gemist heb :+ Ben ook niet naar elcid geweest, maar dat was een persoonlijke keus :P Maar ik begin echt helemaal vanuit het niets, in mijn eentje dalijk dus :P .

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:23

:wave:

Ik meld me ook even aan.
Begin dit jaar met Hbo verpleegkundige duale versie in zwolle.

Enerzijds heb ik er zin in .. anderzijds zal het wel wennen zijn. Ben al vanaf Febr. dit jaar van school.
En daarvoor enkel stages met weinig school toevoeging gehad :')

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:50

Kallandso schreef:
Hé wat leuk! Kom maar weinig mensen tegen die sowieso maar van de studie gehoord hebben! Ik heb voor Zweeds gekozen als hoofdtaal. Simpelweg omdat ik met dat land het meeste heb en daar ook graag iets mee wil gaan doen later.

Oke, leuk zeg! Ik heb er toen een keer bij gekeken omdat Denemarken zo ongeveer mijn 2e thuis is, en ik was wel benieuwd wat de studie precies inhield. Het was wel een hele leuke voorlichting, maar het was voor mij niet 'de' opleiding.

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:57

Menino schreef:

Serieus? Ik ga naar dezelfde school en ben wel vandaag geweest (en ga morgen ook)
Ik ben doodgegooid met uitnodigingen voor de intro, zoveel via mail als de post :=

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 00:02

M_ariskaa schreef:
Menino schreef:

Serieus? Ik ga naar dezelfde school en ben wel vandaag geweest (en ga morgen ook)
Ik ben doodgegooid met uitnodigingen voor de intro, zoveel via mail als de post :=
Heb je ook de EL CID gelopen? :D

Ik ben (alwéér) eerstejaars. :)) Vorig jaar Grieks en Latijn gestudeerd in Leiden, dit jaar doe ik Engels en Italiaans. Ben wel erg benieuwd, aangezien ik deze keuze binnen een dag gemaakt heb en ik over GLTC toch wel een jaar of 5 heb nagedacht. :')

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 00:09

Wow binnen een dag de keuze gemaakt? :wow: Leer me dat haha!
Ik ben niet naar de El Cid week geweest, kom echt alleen voor m'n eigen school en medestudenten. :)