Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rubi_ schreef:suus_pepper: uhm.. haha ik heb nog geen idee in welk gebouw. ik weet alleen dat het in 1 van de gebouwen op het zernike complex is.. weet niet waar de toren zit?
ik weet eigenlijk überhaupt nog vrij weinig, heb nog geen mails enzo gehad met informatie.. misschien komt dat ook omdat ik vrij laat heb opgegeven omdat ik eerst de loting van de andere studie moest afwachten..
Kallandso schreef:Ik meld me ook maar
Vorig jaar was ik eerste jaars SPH aan de Hogeschool van Amsterdam, en dit jaar ben ik heel vrolijk weer eerste jaars, maar dan bij Scandinavische Talen en Culturen aan de Universiteit van Amsterdam
As dinsdag heb ik de introductiedag van mijn opleiding en ben echt heel erg nieuwsgierig
Tasserd schreef:Kallandso schreef:Ik meld me ook maar
Vorig jaar was ik eerste jaars SPH aan de Hogeschool van Amsterdam, en dit jaar ben ik heel vrolijk weer eerste jaars, maar dan bij Scandinavische Talen en Culturen aan de Universiteit van Amsterdam
As dinsdag heb ik de introductiedag van mijn opleiding en ben echt heel erg nieuwsgierig
Voor die studie heb ik ook eens bij een voorlichting gekeken, leek me ook ontzettend leuk.Welke richting wil je op qua taal?
Menino schreef:Ik meld me ookToegpaste psychologie, hogeschool van Leiden.
Heb alleen nog niets gehoord van school en kwam er ook pas gisteren achter dat vandaag en morgen de introductie dagen zijn. Waarvoor ik nu dus te laat ben... Tja .
Kallandso schreef:Hé wat leuk! Kom maar weinig mensen tegen die sowieso maar van de studie gehoord hebben! Ik heb voor Zweeds gekozen als hoofdtaal. Simpelweg omdat ik met dat land het meeste heb en daar ook graag iets mee wil gaan doen later.
Menino schreef:Ik meld me ookToegpaste psychologie, hogeschool van Leiden.
Heb alleen nog niets gehoord van school en kwam er ook pas gisteren achter dat vandaag en morgen de introductie dagen zijn. Waarvoor ik nu dus te laat ben... Tja .
M_ariskaa schreef:Heb je ook de EL CID gelopen?Menino schreef:Ik meld me ookToegpaste psychologie, hogeschool van Leiden.
Serieus? Ik ga naar dezelfde school en ben wel vandaag geweest (en ga morgen ook)
Ik ben doodgegooid met uitnodigingen voor de intro, zoveel via mail als de post