Is ook wel eens lekker!Heb je al fotooo's
Ik niet nieuwsgierig hoor neuuuh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is ook wel eens lekker!
Ik niet nieuwsgierig hoor neuuuh
Magrathea schreef:@Mara nog nooit!? Ik al zo vaak.. En ik woon even ver ervan als jij denk ikMisschien wel verder.
maarja ik ben dan ook nog nooit naar het shakespeartheater in mijn eigen dorp geweest (is in Diever en is schijnbaar zelfs wereldwijd bekend..) en ik woon nu al 3 jaar in Groningen maar nog nooit de martinitoren beklommen.

Is al hele tijd geleden dat ik op het strand ben geweest xD In juni ofzow voor het laatst. 
1 iemand online van de weet ik veel hoeveel mensen
Of je knipt de hoofden eraf.

's ochtends krijg ik het niet naar binnen. 

Was tijdens de laatste les. Ben benieuwd of ik veel af ga vallen deze 3 weken. Zou wel mooi zijn! 

Goed geregeld...

_Mara_ schreef:Magrathea schreef:@Mara nog nooit!? Ik al zo vaak.. En ik woon even ver ervan als jij denk ikMisschien wel verder.
Nope.maarja ik ben dan ook nog nooit naar het shakespeartheater in mijn eigen dorp geweest (is in Diever en is schijnbaar zelfs wereldwijd bekend..) en ik woon nu al 3 jaar in Groningen maar nog nooit de martinitoren beklommen.

Phylos schreef:Heel veel plezier en succes!
Wat klinkt dat allemaal super leuk 1234. En pannekoeken! Jam jam, moet ik ook weer eens op het menu zetten. Al heb ik vandaag ook heeerlijk gegeten moet ik zeggen http://www.ah.nl/recepten/recept?id=646 ... courgette+
En een stage bij dolfinarium is wel super tof zeg! Ben er al heel lang niet meer geweest, zou er best nog eens heen willen. Zo heb ik op mijn to do list ook altijd nog een keer een strandrit maken en ook de martinitoren heb ik nog niet beklommen

Als we met dit topic gaan meeten dan noemen we het SOWIESO de Bokt SOG-meeting