Het bevalt mij erg goed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:Ik woon met nog 3 meiden
NieneWiep schreef:Ik heb bijna geen contact met mn huisgenoten, iedereen is echt op zichzelf, vind ik wel heel jammer. Sommigen doen de deur zelfs achter zich op slot als ze in hun kamer zijn? Ik kook nu steeds alleen en dat vind ik wel prima eigenlijk. Maar iets meer gezelligheid vind ik wel leuk...
Phylos schreef:ja mijn huisgenootje doet ook vaak de deur op slot als ze er is. Vind ik ook wel vreemd, ik bedoel ik zal nooit zomaar binnen vallen, ik klop altijd. S'nachts doe ik hem zelf ook op slot
Eshaa schreef:Okee , tis eruit, tis gedaan.
IK GA UIT HUIS:D
We zijn eruit gekomen, me ouders willen me al te graag weg hebben en twerd me ook duidelijkk gemaakt door uitspraken als: Dit is dalijk helemaal je plek niet meer, en je bent binnenkort weg dus wen er maar aan.Well, i dont care, ik kan mijn geluk niet op!:D
Alleen nog kijken naar het financieele plaatje en dan word t gefixt.
arans schreef:Ik heb niet eens een slot op mijn kamer... Maar dat vertrouw ik veder wel
Pff ik kan niks verzinnen om te eten
Ik dacht eerst linzensoep. Toen dacht ik quinoa salade met nootjes en gedroogde vruchten. En nue weet ik het niet meer.
Ik heb iniedere geval geen zin om heel veel spullen te moeten kopen.
oh ik heb een hele simpele linzen soep gevonden die zelfs in de magnetron bereid kan worden. Perfect studenten voedsel
http://www.smulweb.nl/recepten/692536/E ... linzensoep