Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kikkie_

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:48

Vervelend Muurp :(:)

Het bevalt mij erg goed :) alleen de tijd goed indelen met boodschappen, koken, studeren, feesten etc. is soms nog een beetje lastig...

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:07

Ik ben vaak bij m'n vriendin of zij bij mij dus ik heb daar geen last van.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:17

Bij ons was het vanaf het begin al gezellig, ik was ook de enige van de 30 hospiteerders die ze per se wilden :') maar we hebben vorige week samen gekookt en gegeten en dan leer je elkaar toch veel beter kennen :j erg gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:21

Hoeveel huisgenoten heb jij dan dressagelady ?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:48

Bij mij bevalt het ook nog prima, maar af en toe zo'n eenzaam momentje (op dit moment ook nog maar 1 huisgenootje, komt nog een 2e bij. Wel heel aardig, maar heeft het ook druk met studie vrienden etc). Verder ben ik zelf wel druk genoeg met leuke dingen, lezingen bijwonen, koken, boodschappen doen, schoonmaken en af en toe ook nog eens studeren :P
Vanavond weer naar de hardloopvereniging, trainen en samen eten. Ook altijd gezellig

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:53

Ik woon met nog 3 meiden :j

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:57

Ik heb bijna geen contact met mn huisgenoten, iedereen is echt op zichzelf, vind ik wel heel jammer. Sommigen doen de deur zelfs achter zich op slot als ze in hun kamer zijn? Ik kook nu steeds alleen en dat vind ik wel prima eigenlijk. Maar iets meer gezelligheid vind ik wel leuk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:58

dressagelady schreef:
Ik woon met nog 3 meiden :j

Met minder is het idd ook wel makkelijker om contact te leggen ja! :j Wij zijn normaal met 10 (nu 9, 1 kamer staat leeg).. En daarbij zijn het 3 duitse meisjes, 1 australisch meisje, 1 man die geen contact wil, 2 nederlandse jongens en 1 nederlands meisje. Met dat Nederlandse meisje heb ik wel regelmatig contact en met die andere maak ik ook wel eens een praatje, maar ik merk dat ik vooral 's avonds als ik moe ben in het engels niet meer uit m'n woorden kom, en dat maakt een gesprek dan best wel lastig :') We hebben wel afgesproken om vaker te meeten met het huis, en samen te eten enzo :j Nu is iedereen ook best wel op zichzelf eigenlijk..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-11 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:00

@ NieneWiep: Ik heb m'n kamer nooit op slot als ik er ben, behalve als ik slaap. Er is tijdje terug nl ingebroken op de verdieping hierboven. Jongen werd 's nachts wakker toen er ineens een vreemde kerel in z'n kamer z'n laptop stond te ontkoppelen := Dat hoef ik écht niet mee te maken :+

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:07

NieneWiep schreef:
Ik heb bijna geen contact met mn huisgenoten, iedereen is echt op zichzelf, vind ik wel heel jammer. Sommigen doen de deur zelfs achter zich op slot als ze in hun kamer zijn? Ik kook nu steeds alleen en dat vind ik wel prima eigenlijk. Maar iets meer gezelligheid vind ik wel leuk...

Same here

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:22

ja mijn huisgenootje doet ook vaak de deur op slot als ze er is. Vind ik ook wel vreemd, ik bedoel ik zal nooit zomaar binnen vallen, ik klop altijd. S'nachts doe ik hem zelf ook op slot

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:23

's Nachts heb ik mijn kamer nooit op slot, vind ik hier niet echt nodig.. Als er dan iets is ben ik ook sneller weg :Y)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:26

Ik heb 's nachts ook mijn kamer op slot :)
Maar dat is meer omdat er ooit (in het begin) een dronken huisgenootje om half 5 's ochtends mijn kamer in stormde omdat hij dacht dat het zijn kamer was... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:27

Phylos schreef:
ja mijn huisgenootje doet ook vaak de deur op slot als ze er is. Vind ik ook wel vreemd, ik bedoel ik zal nooit zomaar binnen vallen, ik klop altijd. S'nachts doe ik hem zelf ook op slot

Ja ik weet ook niet wat dat is, sommige mensen vinden dat prettiger misschien ofzo.. Ik voel me daarentegen meer thuis als m'n deur gewoon los is..

Maar pff, ik heb nog steeds niet gestudeerd nu de hele dag, alleen vanochtend een uurtje.. heb ook maar een paar uurtjes geslapen := Heb echt een brakke kop gewoon, en dan kan ik straks ook nog gaan schoonmaken :') Heb eigenlijk ook nog hoorcollege van 6 tot 8 maar dat skip ik maar even (ben daar nog nooit geweest).. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:28

Ik doe mijn kamer s nachts ook op slot. Wij hebben niet echt een stevige gezamelijke voordeur... En ik laat de sleutels erin dus even.omdraaien en ik.kan er gelijk weer uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:32

Zo heb ik het ook 's nachts idd peca! Ik heb ook van die hema-fietslampjes aan m'n sleutelbos dus dan heb ik ook gelijk licht mocht het licht uitvallen of als er brand zou zijn ofzo :j

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:00

Okee , tis eruit, tis gedaan.
IK GA UIT HUIS:D
We zijn eruit gekomen, me ouders willen me al te graag weg hebben en twerd me ook duidelijkk gemaakt door uitspraken als: Dit is dalijk helemaal je plek niet meer, en je bent binnenkort weg dus wen er maar aan.Well, i dont care, ik kan mijn geluk niet op!:D
Alleen nog kijken naar het financieele plaatje en dan word t gefixt.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:01

Ja ik heb 's nachts ook m'n kamer op slot en de sleutel in de deur.
Vind ik voor mezelf een fijner idee.

Fijn Esha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:08

Eshaa schreef:
Okee , tis eruit, tis gedaan.
IK GA UIT HUIS:D
We zijn eruit gekomen, me ouders willen me al te graag weg hebben en twerd me ook duidelijkk gemaakt door uitspraken als: Dit is dalijk helemaal je plek niet meer, en je bent binnenkort weg dus wen er maar aan.Well, i dont care, ik kan mijn geluk niet op!:D
Alleen nog kijken naar het financieele plaatje en dan word t gefixt.

Lekker zulke ouders := Maar wel fijn dat je blij bent dat je uit huis gaat! Waar ga je wonen ?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:09

Rondom Tilburg waarschijnlijk :D and i lovelovelove it:$ eindelijk na 6 jaar ellende uit dit uit :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:11

Ik heb niet eens een slot op mijn kamer... Maar dat vertrouw ik veder wel :)

Pff ik kan niks verzinnen om te eten :P
Ik dacht eerst linzensoep. Toen dacht ik quinoa salade met nootjes en gedroogde vruchten. En nue weet ik het niet meer.
Ik heb iniedere geval geen zin om heel veel spullen te moeten kopen.

oh ik heb een hele simpele linzen soep gevonden die zelfs in de magnetron bereid kan worden. Perfect studenten voedsel :D

http://www.smulweb.nl/recepten/692536/E ... linzensoep

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 18:11

Ik zit hier samen met een vriendin,voor de rest niemand. tot nu toe gaat het nog super :)
We koken en altijd elke avond (als we er beide zijn ;) ) samen. 's avonds doet ieder zijn ding, we kijken samen een filmpje, gaan apart huiswerk maken etc.
Maar oké ik zie haar maar 3 dagen (maandag/dinsdag/woensdag, donderdag ga ik alweer naar huis :P )

Ik deed toen ik nog helemaal alleen was de deur op slot, nu eigenlijk helemaal niet meer. Wij zitten hier met z'n 2e, en inderdaad als er iets gebeurt ben ik heel snel buiten! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:23

arans schreef:
Ik heb niet eens een slot op mijn kamer... Maar dat vertrouw ik veder wel :)

Pff ik kan niks verzinnen om te eten :P
Ik dacht eerst linzensoep. Toen dacht ik quinoa salade met nootjes en gedroogde vruchten. En nue weet ik het niet meer.
Ik heb iniedere geval geen zin om heel veel spullen te moeten kopen.

oh ik heb een hele simpele linzen soep gevonden die zelfs in de magnetron bereid kan worden. Perfect studenten voedsel :D

http://www.smulweb.nl/recepten/692536/E ... linzensoep

Ziet er niet verkeerd uit! Alleen dat die dingen een nacht moeten weken is dan weer een beetje jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:43

Fijn dat je weg kan Esha! :j

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:16

Ik had vandaag ook wel iets lekkers gemaakt, en heel simpel. 2 aardappels in stukjes snijden en even koken, hoeft niet helemaal gaar. Dan mengen met een halve paprika in stukjes, mais, blikje tonijn en wat roomkaas. Dan in een ovenschaal, wat kaas erover en een kwartiertje in de oven zodat alles heet is. Was lekker!