Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Even googlen op groothandel ruitersportartikelen en ik kom er zo al een stuk of 4 tegen. En als je even zoekt hier op Bokt kom je ook een topic tegen waarin er een paar genoemd worden. [VSW] groothandel ruitersportartikelen
JolandaS schreef:@joyce: perfectionisme is een goeie eigenschap voor een ondernemer maar kan je ook in de weg zitten. Hoe goed je ook alles overdenkt en organiseert, er gaat af en toe iets fout. Dat gebeurt overal en bij iedereen, zeker in de beginfase.
Het 'voordeel' is dat je meteen kunt laten zien dat jouw service/klachtenafhandeling e.d. helemaal top is!
Probeer het positief te zien. Je bent er achtergekomen dat er iets verkeerd in het systeem zat en dat is nu opgelost.
joyce2 schreef:@Rudina: Heb je je al verdiept in het verkopen van die artikelen? Ik zit zelf in die branche (honden en katten artikelen) en ik kan je vertellen dat je echt kei en kei hard moet werken om je ook maar iets van de concurrentie te kunnen onderscheiden. Niet om je te ontmoedigen hoor, want ik weet zelf natuurlijk ook hoe leuk het is, maar ook hoe moeilijk is om er wat mee te verdienen!
Heel veel succes alvast en veel plezier met inschrijven bij de KVK!
11AFotograaf schreef:Het is ook vaak zo dat een groothandel ook producten verkoopt aan particulieren, Rudina.
Ik werk zelf voor een groothandel in Ruitersport artikelen (maar die levert voornamelijk aan grotere maneges en ruitersportzaken, geen kleine webwinkels) en die heeft ook een webshop voor particulieren en een winkel, dus daar verkijk je je dan wel op.
Ik zou gewoon contact opnemen mett het bedrijf dat je aanspreekt en kijken wat zij je kunnen bieden. Als je gebruikt maakt van hun als groothandel is dat meestal toch tegen andere prijzen.
joyce2 schreef:Edit: Werken jullie met Webshop Toppers? Ze hadden me vorige week gebeld, met een of andere aanbieding en daar belden ze vandaag over terug. Ik kan een jaar lang op die pagina vermeld staan voor €100,- incl. btw maar ik vraag me af of dat de moeite waard is.