Haha ja! Daar woon ik 3 stappen lopen vanaf! Ik woon in een zijstraat van de Amsterdamsestraatweg, ideale plek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IkbenMarije schreef:Balkon is idd erg fijn, op het zuiden, ook dat nog hahaScheelt gewoon als je een buiten hebt! Maar het Julianapark is ook om de hoek, heerlijk met mooi weer!
Gittekit schreef:JENNx schreef:Maar, laten jullie die dan ook naar de kijkavond komen of wijzen jullie die al per mail op leeftijd af? Ik zet altijd mijn leeftijd in mijn reactie, en alsnog ben ik 2 keer op een hospiteeravond afgewezen omdat ik dus eerstejaars ben en ook nog eens 17. Dat is erg vervelend, nodig de mensen die je te jong vindt dan niet uit is dan mijn gedachte.
Misschien heel banketstaaf.. maar die hebben we ook allemaal laten komen. Meer omdat er misschien dan toch iemand bij zit die je wél heel leuk vindt.. meestal laten we gewoon iedereen komen eigenlijk. We hadden afgelopen keer zoiets van laat maar komen, je hebt alleen (onbewust voor de kijker) al een flinke 'achterstand'. Ik meld overigens ook nooit aan de mensen die het niet worden, waarom ze het niet worden..
Gittekit schreef:[img]http://5.media.hyves-static.net/1360638156/5/cArR/0/img1360638156.jpeg[img]
[img]http://7.media.hyves-static.net/1360638366/5/UkZb/0/img1360638366.jpeg[img]
twee foto's van mijn kamer btw!
IkbenMarije schreef:@Loose
Haha ja! Daar woon ik 3 stappen lopen vanaf! Ik woon in een zijstraat van de Amsterdamsestraatweg, ideale plek
JENNx schreef:Nouja, ik heb twee keer een mailtje gehad met dat ik niet uitgenodigd was omdat ze me te jong vonden. En ik ben twee keer na een hospiteeravond afgewezen op mijn leeftijd. De eerste keer kreeg ik nog een mailtje nadat ik al een smsje had gekregen met uitleg dat de huisbaas het niet wilde hebben, maar dat ik het anders geworden was (ja, dat is echt heel k*t) en de tweede keer kreeg ik een smsje met "sorry, je bent het niet geworden want je past qua leeftijd niet zo goed in onze groep".
Maar het huis waar ik nu terecht kom zitten ook twee afstuderenden, en nog een paar die ook geen 18 meer zijn. Ik ben echt helemaal de jongste en eigenlijk vind ik dat niet erg. Ik heb zelf op zich een goed beeld van het studeren (vind ik) door studerende familieleden en zij zijn natuurlijk ervaringsdeskundigen.. En ook omdat zij bijna zijn afgestudeerd gaan zij straks ook uit de kamer en dan kan ik doorschuiven. Dat is ook wel heel erg fijn.
Loose schreef:JuliaMaria schreef:Waarom zou iemand van 17/18 minder geschikt zijn dan? Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed..
Als de rest van het huis ouder is en doorgewinterde studenten zijn dan snap ik wel dat het misschien minder aantrekkelijk is om zo'n jong meisje erbij te nemen die net om de hoek komt kijken.
Ik ben trouwens hier de jongste, de andere 2 zijn 27 en 25 maar en ik 20 maar ze wilden graag een jonger iemand om leven in de brouwerij te brengen.
Citaat:Stad: Groningen
Bonaire: 1e jaars IBMG, Gorechtbuurt
Veseosunce: 2e jaars Verpleegkunde, Schilderswijk
Phylos: 2e jaars Pedagogische Wetenschappen, Damsterbuurt
JENNx: 1e jaars Romaanse Talen en Culturen, Korrewegwijk (en een beetje Schilderswijk)
NogSteedsGek: 2e jaars ALO Outdoor&adventure, Selwerd/Paddepoel
wwr: 1e jaars Fiscale economie, Oranjebuurt
Stad: Wageningen
Never_Mind: 1e jaars Dierwetenschappen, Asserpark
Stad: Tilburg
Gittekit: 2e jaars Psychologie, Armhoef (Tilburg-Oost)
Savasan: 1e jaars Engels, Fontys college
Stad/dorp: Barneveld
MilleniumK:1e jaars, Paardenhouderij & Managment, Groenhorst College
Stad: Enschede
Cabelona: 2e jaars, chemie, Saxion
Stad: Emmen
NieneWiep: 1e jaars Tourism and Eventmanagement, Stenden
Stad: Maastricht
Perdjes: 1e jaars Orientaalse Talen en Communicatie, Oostermaas
Stad: Leeuwarden
me_myself_i: 1e jaars Diermanagment
Stad: Utrecht
IkbenMarije: 4e jaars pabo, minor + LIO-stage, Daalsebuurt
Merlynlover: 1e jaars Logopedie B
xSwanHeart: 1e jaars Milieu-Maatschappijwetenschappen
Dressagelady: 2e jaars Mondzorgkunde B
Stad: Amsterdam
Sologirl: 3e jaars IBMS, Stage, De Baarsjes
Myrthe_yolto: 1e jaars Evenementenmanagement, ROC
Stad: Den Bosch
arans: 1e jaar voedingsmiddelentechnologi, HAS den bosch
xManon_: 1e jaars Dier- en Veehouderij, HAS Den Bosch
Stad: Nijmegen
xEsther: 1e jaar HBO-V, HAN Nijmegen
Stad: Breda
Aster_: 1e jaar Bsc Tourism
Stinkmodder schreef:Mooie kleur IkBenMarije!
En nee, ik heb geen bureau. Zit altijd op de bank te studerenEn anders ga ik naar school, super chille leerruimte!
[/quote]Citaat:Stad: Groningen
Bonaire: 1e jaars IBMG, Gorechtbuurt
Veseosunce: 2e jaars Verpleegkunde, Schilderswijk
Phylos: 2e jaars Pedagogische Wetenschappen, Damsterbuurt
JENNx: 1e jaars Romaanse Talen en Culturen, Korrewegwijk (en een beetje Schilderswijk)
NogSteedsGek: 2e jaars ALO Outdoor&adventure, Selwerd/Paddepoel
wwr: 1e jaars Fiscale economie, Oranjebuurt
Stad: Wageningen
Never_Mind: 1e jaars Dierwetenschappen, Asserpark
Stad: Tilburg
Gittekit: 2e jaars Psychologie, Armhoef (Tilburg-Oost)
Savasan: 1e jaars Engels, Fontys college
Stad/dorp: Barneveld
MilleniumK:1e jaars, Paardenhouderij & Managment, Groenhorst College
Stad: Enschede
Cabelona: 2e jaars, chemie, Saxion
Stad: Emmen
NieneWiep: 1e jaars Tourism and Eventmanagement, Stenden
Stad: Maastricht
Perdjes: 1e jaars Orientaalse Talen en Communicatie, Oostermaas
Stad: Leeuwarden
me_myself_i: 1e jaars Diermanagment
Stad: Utrecht