byjou1983 schreef:Juventus schreef:
Zou je niet iemand van HR kunnen vragen om een referentie? Bij ons wordt dat wel vaker gedaan.
BIj mij gaat het wel redelijk goed weer....
Sta nu toch weer wat sterker in mijn schoenen, en ik denk nu kom maar op !
Ben er echt helemaal klaar mee!
Wat denkt ze zich wel niet zeg!![]()
Heb heel duidelijk mijn zegje gedaan maandag en dinsdag! En zeker ook gezegd dat ik niet van plan ben om ww te gaan aanvragen alleen om dat Mevr. zo tegen mij doet....
Mijn baas zei: ik heb geen reden om jou te ontslaan.......
En hij heeft het echt voor me opgenomen en dat voelt goed!
Ik hoefde gelukkig (nog) geen referentie op te geven

Vreemd want de dag voor mn 2e gesprek zei mn baas opeens: laat ze me maar bellen hoor, ik doe wel een goed woordje voor je,.. (maar ik twijfel gewoon echt of ie dat wel doet,.. erg he,.. maar hij is zo vreemd)
Hoor dinsdag of ik het geworden ben, maar heb er een hard hoofd in hoor, want ze hadden 3 dagen mensen voor een 2e gesprek,.. Plus dat ik nu al weet dat t salaris lager zal zijn dan in 2008 voor een simpelere functie.. maar ja,.. als je wat kan krijgen is het pakken wat je pakken kunt,..
Had ik zoveel moeite gedaan voor mn diploma's (moest ik meenemen en was ik kwijt) had ikoveral verklaringen van afstuderen geregeld, netjes diplomamap meegenomen, zoals gevraagd, zegt ze: ik zie dat je alles netjes bij je hebt,.. nah neem maar weer mee hoor

(whahahah, nah ja ik heb nu iig wel alles,.. wel geen officieel diploma maar wel verklaringen van afstuderen van de school met het jaartal waarin je geslaagd bent en vakken/cijfers etc) EN RATIS ipv voor 450 euri

Byjou, wat fijn dat je nu alles eruitgegooid hebt en dat je baas voor je op is gekomen.
Zo hoort het ook!
Hopen dat het vanaf nu beter gaat,..
Wie weet zoekt die persoon straks zelf wel een andere baan