Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Ja idd.. Nou ik heb wel al een paar jurken geprobeerd, maar ik ben niet echt megadun ofzo, en die galajurken zitten over het algemeen wel vrij strak, en dan zie je echt supergoed je buik zittenDus ik moet eentje vinden die mooi afkleed en het een beetje verhuld, maar die zijn niet te vinden op de een of andere manier?
Carlijnnn schreef:Flowerpull schreef:Wowww die staat je echt súper mooi! Gave jurk
Ik ben altijd zo bang om aparte dingen aan te doen, maar als je het dan aan hebt is het vaak juist supermooi! Dat paarse staat echt heel goed!
vind je die heel appart dan?, gewoon wat anders dan al het zwart
Flowerpull schreef:Wowww die staat je echt súper mooi! Gave jurk
Ik ben altijd zo bang om aparte dingen aan te doen, maar als je het dan aan hebt is het vaak juist supermooi! Dat paarse staat echt heel goed!
NieneWiep schreef:Flowerpull schreef:Ja idd.. Nou ik heb wel al een paar jurken geprobeerd, maar ik ben niet echt megadun ofzo, en die galajurken zitten over het algemeen wel vrij strak, en dan zie je echt supergoed je buik zittenDus ik moet eentje vinden die mooi afkleed en het een beetje verhuld, maar die zijn niet te vinden op de een of andere manier?
Ik heb ook echt een zwemband.Maar ik had een jurk die bovenaan vrij strak zit, en na je taille uitloopt, dan is je probleemgebied mooi verhuld.
En hij is ook van zo'n glad stofje, echt een galajurk, maar dan kort.