Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar ik denk dat je zelf goed kunt inschatten of hoe lang je over een opleiding moet doen.. Je hebt ook een 2 jarige opleiding namelijk
Jorinda__ schreef:Maar vond het nogal kort door de bocht om dan te zeggen "ik begrijp niet waarom er 3-jarige opleidingen bestaan voor Doktersassistente". Zo van 'nou als je dat in drie jaar moet doen, dan ben je wel echt dom'.Zo vond ik het een beetje overkomen. Maar zo was het vast niet bedoeld

Dat is ook voor iedereen anders..
Citaat:Toelating
•U hebt een bacheloropleiding Verpleegkunde afgerond
•U bent geregistreerd als verpleegkundige (Wet BIG)
•U werkt minimaal 1 jaar, bij voorkeur in de eerstelijnsgezondheidszorg
•Heeft u gelijkwaardige kennis en ervaring of de opleiding Praktijkondersteuner mbo afgerond= Een toelatingscommissie beoordeelt uw aanmelding

Jorinda__ schreef:Anders kan je inderdaad altijd de school er nog over mailen/bellen waar je de POH opleiding wilt doen!
Ik wilde dat ook doen, maar gezien ik niet zo'n groot budget heb en de avondschool niet vergoed wordt...
Liezzel schreef:Ik denk inderdaad dat DA dan misschien wel het beste erbij past.
Misschien een gekke vraag maar: Oren uitspuiten, urine onderzoeken, injecties geven ,wratten aanstippen zijn dat wel dingen die je ook zou willen doen? Of wil je meer de ziekenhuis poli kant op?

Jorinda__ schreef:Maar op een poli als orthopedie mag je ook injecties klaarleggen enzo toch?