Grotere wegen zijn weer begaanbaar, fietspaden heb je ±5 cm om over te fietsen.
Grappig dat mensen zo perfect weten wat er allemaal in mijn straat gebeurd aan auto's. Nooit geweten dat er zoveel Bokkers bij mij in de straat woonden, gezellig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Overigens zien de wegen er hier nou zo uit:
Grappig dat mensen zo perfect weten wat er allemaal in mijn straat gebeurd aan auto's. Nooit geweten dat er zoveel Bokkers bij mij in de straat woonden, gezellig!
Berdien schreef:Ho, wil je nou zeggen dat ik thuis blijf van mijn werk Mistral?! Dat mag ik toch hopen van niet, dat is wel heel snel oordelen.
Sowieso ga ik nooit met de auto naar mijn werk, maar op de fiets. Dus daar kom ik wel, ben immers ook naar het centrum geglibberd vanochtend. Nou hóef ik alleen niet te werken vanavond, ben niet ingeroosterd. Anders was ik heus wel gegaan, dus waar je dat vandaan haalt?
griebels schreef:Die schone auto heeft geen sneeuw onder de auto liggen die staat er dus wel langer
Jaduuh schreef:Berdien schreef:Overigens zien de wegen er hier nou zo uit:
Jouw straat ziet er nog goed uit! Ik kon vanochtend (half 6) niet eens op mijn fiets stappen in de straat van mijn vriend. En ben in de straten naar mijn straat toe en in mijn eigen straat maar gaan lopen, want die wegen waren echt spekglad en hobbelig.
Hier in de straat staan ook genoeg auto's die echt niet weg kunnen komen.