x_tico schreef:Paardensport nietIk ga opleiding instructeur paardensport doen, daar heb je geen niveau voor nodig. Alleen basis.
mijn instructrice doet dat ook is heel leuk wel zwaar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snissje schreef:OKee dus MBo kan je alles hetzelfde doen als op HBO maar dan lager niveau zeg maar.. En nog 1 vraagje je moet M zijn voor de sportklas om het zo even te noemen?
annelinnie schreef:Hallo allemaal..
het is aankomende donderdag weer zover, open dag op NHB Deurne. ik ga ook deze keer weer kijken naar de opleiding paardensport. heb inmiddels me eigen paardje, maar zijn er nog studenten met verhalen waar ik rekening meer moet houden op die school?
ook wil ik graag weten waar jullie het geld vandaan halen, ouders?hoop snel op reacties!
weet niet of het hier goed staat..
x_tico schreef:apple01 schreef:Puur uit nieuwsgierigheid...
Wat moet je allemaal doen tijdens de intaken?
Weet je direct of je toegelaten wordt?
En iedereen zegt altijd dat deurne duur is...Hoeveel kost het?
Gefeliciteerd met de toelating
Intake is heel makkelijk, wat ronddraven/stappen en een rondje galop, daarna een klein kruisje springen.
Ja dat weet je direct.
Intern kost het rond de 5/6000 euro voor 5 maanden school.
SweetMellie schreef:Ik doe de opleiding H&L op deurne. Nu 2e jaars.
Dus 2 dagen school en 3 dagen stage, en had dit school jaar 850 euro school geld. En dan nog 1000 euro overheidsgeld.
Ik ben wel en niet tevreden. Opzich vindt ik de dat theorie lessen best wat inhouden en je leert er ook echt van, maar de rijlessen.. Bijna elke les ligt er wel 1 af van mijn klas. Gisteren zelfs 2 en 1 is afgevoerd naar het ziekenhuis. Vertrouw die paarden niet meer zo, terwijl ik helemaal niet bang ben aangelegd. Het rijniveau is ook echt heel laag over het algemeen gezien.
millennium schreef:SweetMellie schreef:Ik doe de opleiding H&L op deurne. Nu 2e jaars.
Dus 2 dagen school en 3 dagen stage, en had dit school jaar 850 euro school geld. En dan nog 1000 euro overheidsgeld.
Ik ben wel en niet tevreden. Opzich vindt ik de dat theorie lessen best wat inhouden en je leert er ook echt van, maar de rijlessen.. Bijna elke les ligt er wel 1 af van mijn klas. Gisteren zelfs 2 en 1 is afgevoerd naar het ziekenhuis. Vertrouw die paarden niet meer zo, terwijl ik helemaal niet bang ben aangelegd. Het rijniveau is ook echt heel laag over het algemeen gezien.
Zegt dat dan niet iets meer over het rijniveau dan over de schoolpaarden? Want die schoolpaarden zijn zo raar niet toch?
luxket schreef:tis maar 3 jaar rijden he in deurne met hbo traject. daarna ga je 1 dag in de week daarheen en het laaste jaar zit je zoiezo in dronten, of straks wageningen dan