Mag ik trouwens vragen wat jullie als 'scheef' zien? Dat je ongelijke benen hebt, dat je gewrichten/schouders ongelijk zijn? Of dat je een makkelijke en een moeilijke kant hebt, bij alle dagelijkse dingetjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus dat was wel gaaf en moet ik echt zo zien te houden. Is ze dus echt wel goed hersteld van haar peesblessure..djoni schreef:Mag ik trouwens vragen wat jullie als 'scheef' zien? Dat je ongelijke benen hebt, dat je gewrichten/schouders ongelijk zijn? Of dat je een makkelijke en een moeilijke kant hebt, bij alle dagelijkse dingetjes?
rossi schreef:Haar site is: http://www.equijoy.nl

), en dat is buitenschools en dus zijn woensdagmiddag en zaterdag de enige dagen in de week dat ik overdag kan werken. Daar zit dus een groot deel van mijn uren en die kan ik niet zomaar steeds overslaan. Ik hoop echt dat de lesdagen volgend jaar anders vallen, want ik wil de opleiding erg graag gaan doen! Ik zit ook naar de master Ecologische Pedagogiek te kijken, dan kun je Eco-Mediated Pedagogy weer als afstudeerrichting kiezen ofzo, en het trekt me ook wel om een masterdiploma te halen in dit veld. 
reiziger schreef:Heb mij vanavond opgegeven voor yoga. Nu maar hopen dat het op het rijden tzt ook echt een positieve uitwerking heeft
, maar ik voel het verschil wel in het dagelijks gebruik van mijn lichaam. Alles is toch net wat soepeler en dat voelt gewoon fijner, ik zit beter in mijn vel. Ik hoop dat jij het ook positief ervaart!

Nimue schreef:Ik rijd er nog geen ZZ van,

Nadeel is dat veel cursussen nu juist in januari begonnen zijn en ik geen idee heb of je ook later in kan stromen, dus maar eens wat rondbellen deze week.
Paardje was ook wat baldadig en snel afgeleid want er stond een hengst in de paddock naast ons, ik weet dan niet goed wanneer ik moet ingrijpen, wil haar niet straffen voor iets wat ik zelf verkeerd doe en zij voelt vervolgens haarfijn aan dat ik er niks van zeg als ze maar een klein beetje doet wat ik vraag in plaats van helemaal. Blijft lastig, zoiets. Justy schreef:Ik ben me hier eens aan het oriënteren op wat yoga-achtige dingen, ik merkte vrijdag tijdens de les dat het geen kwaad kan om me ook buiten het paardengedoe heen wat bezig te houden met lichaamsbewustzijn, spanning laten afvloeien, houding, dat soort dingen. Twijfel tussen yoga en tai chi, of misschien zelfs wel zumba of zo, wat soepeler worden in de heupenNadeel is dat veel cursussen nu juist in januari begonnen zijn en ik geen idee heb of je ook later in kan stromen, dus maar eens wat rondbellen deze week.

Nimue schreef:Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb het nagevraagd en dat bleek alleen te mensen voor mensen boven de 1.70 en onder de 60 kilo. Iets met lenigere lichamen ofzo...
Die sektarische trekjes ga ik proberen zelf binnen te brengen, volgende week neem ik handgeschreven foldertjes mee over dat je alleen maar rood moet dragen om je 1e chakra te ontwikkelen, en ik hoop dat ze dat dan overnemen in de les!

Breghje schreef:Justy, ik heb afgelopen weekend voor het eerst na 3 maanden weer te paard gezeten, geprobeerd mijn banaan alvast wat uit te lijnen en ik kán je verzekeren.... ik moet echt iets gaan doen. Zuurstof was niet nodig, maar de geluiden die vanuit mijn springende en protesterende bovenbeenspieren kwamen waren overtuigend genoeg.....![]()