Mag ik trouwens vragen wat jullie als 'scheef' zien? Dat je ongelijke benen hebt, dat je gewrichten/schouders ongelijk zijn? Of dat je een makkelijke en een moeilijke kant hebt, bij alle dagelijkse dingetjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
djoni schreef:Mag ik trouwens vragen wat jullie als 'scheef' zien? Dat je ongelijke benen hebt, dat je gewrichten/schouders ongelijk zijn? Of dat je een makkelijke en een moeilijke kant hebt, bij alle dagelijkse dingetjes?
rossi schreef:Haar site is: http://www.equijoy.nl
reiziger schreef:Heb mij vanavond opgegeven voor yoga. Nu maar hopen dat het op het rijden tzt ook echt een positieve uitwerking heeft
Nimue schreef:Ik rijd er nog geen ZZ van,
Justy schreef:Ik ben me hier eens aan het oriënteren op wat yoga-achtige dingen, ik merkte vrijdag tijdens de les dat het geen kwaad kan om me ook buiten het paardengedoe heen wat bezig te houden met lichaamsbewustzijn, spanning laten afvloeien, houding, dat soort dingen. Twijfel tussen yoga en tai chi, of misschien zelfs wel zumba of zo, wat soepeler worden in de heupenNadeel is dat veel cursussen nu juist in januari begonnen zijn en ik geen idee heb of je ook later in kan stromen, dus maar eens wat rondbellen deze week.
Nimue schreef:Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb het nagevraagd en dat bleek alleen te mensen voor mensen boven de 1.70 en onder de 60 kilo. Iets met lenigere lichamen ofzo...
Die sektarische trekjes ga ik proberen zelf binnen te brengen, volgende week neem ik handgeschreven foldertjes mee over dat je alleen maar rood moet dragen om je 1e chakra te ontwikkelen, en ik hoop dat ze dat dan overnemen in de les!
Breghje schreef:Justy, ik heb afgelopen weekend voor het eerst na 3 maanden weer te paard gezeten, geprobeerd mijn banaan alvast wat uit te lijnen en ik kán je verzekeren.... ik moet echt iets gaan doen. Zuurstof was niet nodig, maar de geluiden die vanuit mijn springende en protesterende bovenbeenspieren kwamen waren overtuigend genoeg.....![]()