Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is wel vast dus zekerheid is er wel.
Eergister te horen gekregen dat mijn contract hoogstwaarschijnlijk niet verlengd gaat worden. Wanneer wel het geval zal ik een nieuw contract krijgen voor 16-32 uur, laat dat nu net geen optie zijn als fulltimer... Baal er echt vreselijk van, doe mijn werk prima en ben nooit te beroerd om over te werken of wat dan ook. Helaas wel als laatste in dienst gekomen en de enige met een tijdelijk contract.... Heel fijn... Gelukkig heb ik nog wel even de tijd, mijn contract loopt af in december. Desondanks word ik toch echt zenuwachtig van het feit dat ik mijn zekerheid kwijt ben....
Gelukkig is ook dit op zijn pootjes terecht gekomen, hij kom uiteindelijk terug naar een oude werkgever. En nu opnieuw zorgen rondom mijn contract.... Jezus... word er echt een beetje moedeloos van nu....
Erg jammer, het leek me een geweldige functie!
"Want dan moeten we zoveel reiskosten betalen".
Ik zat alleen op kantoor, tijdens het telefoongesprek kreeg ik diverse malen een andere lijn en ging de deurbel. Ik kon me dus ook supergoed concentreren
volgende week hoor ik meer, zal mij benieuwen. Ik ben daar niet zo kapot van... Ik kom liever gewoon op gesprek.
.... Het lijkt wel of het niet zo mag zijn... Naja morgen een sollicitatie bij Hunkemoller en dan moet ik dus echt beter zijn hoor!!!!!
..... 10:00
Helaas is het maar voor een paar uurtjes per week en ook niet op de meest handige tijden, maar woohoo, ik heb een baan