Wat voor baan is het juist ? Ik heb niet alles meegelezen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat voor baan is het juist ? Ik heb niet alles meegelezen.
Goed nieuws

Hoop intern (is best een grote organisatie) meer uren te kunnen krijgen en door te kunnen groeien.
en doe er al 2,5 jaar vrijwilligerswerk dus intern wel een netwerkje opgebouwd. Eindelijk komt daar wat uit voort! 
wat fijn zeg dat je een baan hebt! Hoop dat je uiteindelijk intern meer uren kunt krijgen. Maar voor nu is het al super toch!

Maar kan denk ik wel erg leuk zijn. Lijkt me ook erg fijn inderdaad om in een vast team te gaan werken met vaste cliënten. En doorgroeimogelijkheden richting begeleider C zijn ook erg interessant! Gefeliciteerd
Jij nog iets nieuws op het oog?
. Maar daarvoor moet je ook 'oefenen' met cliënten dus moet je eigenlijk ergens werken of stage mogen lopen.. 
Succes met je gesprek!
balen zeg!!

Lijkt me superleuk! Anneert schreef:Proficiat Yvonne en Eroslover!!
Ik heb het veel te druk gehad om iedereen bij te lezen, maar Yvonne, voor wat voor functie ben je aangenomen? Begeleiding? Als het de organisatie is welke ik denk dat het is, lijkt me ook erg leuk daar te werken. Heb er eens een gesprek gehad met een hele aardige man
Dezelfde als waar ik ooit pb-contact met je over gehad heb volgens mij
met de cursus heb je alleen een korte stage, die hoop ik binnen mijn nieuwe werk te kunnen regelen. Het liefst zou ik ook speltherapie doen, maar die duurt te lang (over een ruim jaar zit ik in het buitenland voor een paar maanden).
Klinkt in ieder geval leuk en leerzaam!