Ilse, volgens mij was Suzie99 degene die mensen kon toevoegen. Even je nummer pben naar haar En als mensen in de groepsapp dan even zeggen dat ze een pbtje heeft!
Fink schreef:Gaaf naar Amerika! Hoe betaald de school dat eigenlijk?Moet je dat niet zelf betalen? Tenminste, de buitenlandse reizen bij mij op school wel.
Gaaf!Ik heb gisteren met springen mij record verbroken!(Wel de hele sprong met staanders en als omgegooid, maar dat doet er niet toe! )
Nog, steeds.Dat zegt nog niet dat het een waar springtalent is.Ik vind het alsnog hartstikke stoer!Vind je springen eng?
Kimmie25501 schreef:Dan moet ik er natuurlijk wel even bijzeggen dat het met een paard van 1.87 m is!1.87 oh my God Dat zou ik enger vinden dan dat sprongetje van 70 cm
Die reis naar Amerika moet ik voor een deel zelf betalen de rest betalen mijn ouders.wow paard van 1.87 vind ik echt veel te groot hou het lekker bij mijn ponytje van 1.53
Isa, nee totaal niet! Ik vind het superleuk!Oreo (het paard) is inprincipe meer een dressuurpaard (z gelopen) maar vindt springen ook heel leuk!
Ik vind het altijd Superleuk om opende reus ( 1,78) van mijn vader te rijden. Ik voel me dan heel klein.