Zoals ik al eerder mezelf heb gequote: ''Bij deze nodig ik mijzelf uit om bij jullie op gesprek te komen!''

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
4EverHobbes schreef:Goh, alsof de duivel ermee speelt... contract wordt niet verlengd. 1 November klaar..........
Pffff. Moet ik nou blij zijn?
Ik heb geen marketing-opleiding, wel communicatie. En veel werkervaring in reclameschrijven en journalistiek. Dus we zouden concurrenten kunnen zijn.... maar dat ben ik ook van Joolien qua toerisme-werk.
4EverHobbes schreef:Yep... is me zojuist verteld. Nou ja, eigenlijk omdat ik er om vroeg hoor. Ik wil gewoon tijdig weten waar ik aan toe ben; ze gaven nog toe dat ze liever tot 31 oktober hadden gewacht ook.
Het ergste vind ik dat ik mijn auto moet inleveren....
Shiloh schreef:Aaargh, ik maak me zorgen.
Heb weer eens gesolliciteerd op een PhD functie, laatste dag van insturen was afgelopen donderdag. Ik heb het begin vorige week via een online formulier van het bedrijf zelf ingestuurd en daar wel zo'n automatische no-reply bevestigings email op gehad.
Ik heb echter al twee keer eerder op die plek gesolliciteerd bij andere afdelingen, alleen toen heb ik altijd mijn sollicitatie naar een email adres gestuurd, dit keer kreeg ik die optie niet. Ik kreeg bij die email adressen ook altijd een automatische reply en echt zo'n beetje de dag na afloop een uitgebreidere reactie met specifiek de sollicitatie genoemt en dat ze na beoordelingen van alle brieven en cv's wat zouden laten horen.
Dit keer heb ik behalve die automatische no-reply nog helemaal niks gehoord. Probleem is ik ben dit keer ook vergeten printscreens van de vacature op te slaan en heb dus ook de contact gegevens niet meer *stom stom stom stom!!! *