Werkse beide! Hier ligt iedereen in bed en is het tot nu toe erg rustig zometeen maar de medicatie alvast controleren
maudenmarc schreef:Hier is het ook rustig, kom ze zo wel door.Ja aan de ene kant wel lekker als het rustig is maar aan de andere kant val ik dan wel sneller in slaap :p
Ginootje schreef:Nicje87 schreef:Goedenacht Ik mag tot 4Dat is lekker tot 4 uur! Wat voor werk doe je?Hondengeleider Ja 4 uur is een mooie tijd. HahaTot hoelaat moet jij en wat voor werk doe je?
Ik durf gerust even mn ogen dicht te doen, echt slapen wordt t toch niet. . Sein rammelt echt belachelijk hard. Je hebt dezelfde werktijd als ik ginootje.Lijkt me leuk werk nicje, mijn vader heeft jaren lang ph afgericht.
Als je ff kan dutten is dat wel fijn alleen vaak wordt ik dan juist vermoeider wakker. Super leuk maud!
Mijn ogen vallen ook met regelmaat dicht maar daar word ik niet beter van haha dus ik probeer maar zoveel mogelijk wakker te blijven
Hier ook van 22.45 tot 7.15. Schiet alweer op. Lekker rustig tot nu toe! Nicje, wat doe je zoal met jouw werk? Lekker tot 4 uur.
Nicje87 schreef:Ik stuur je ff een pb mayo. Ik heb mazzel. Mag al naar huis.Lekker!! Slaap lekker dan maar
Goedenacht! Laatste nachtje. Lekker Lis! Ik heb er volgend weekend nog 2 en dan de hele maand april én mei niets meer!
Ik ben er ook weer, laatste voor mij. Vandaag niet zo geweldig geslapen dus ik heb het ook redelijk zwaar.Succes gino...