Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Winged schreef:
Vind het soms wel grappig hoor... Ze kijken mij dan echt aan van ':oo Nu al?'
Ja vriend... ik zorg graag voor mijn eigen geld ipv bier te zuipen op overheidskosten...
Fijn vooroordeel. Prima dat je tevreden bent met het feit dat je je studie snel hebt doorlopen, jammer dat je degenen die dat niet hebben gedaan veroordeelt als bierzuipers op kosten van de staat. Persoonlijk heb ik altijd mijn twijfels bij degenen die hun "school" zo snel hebben doorlopen, hebben ze wel iets naast hun studie gedaan? Dat is namelijk toch wel echt een pre op je cv.
Maar hé, ik ben zelf ook pas op mijn 27e afgestudeerd, dus wie ben ik.
Cayenne schreef:Maar je kunt dan toch gewoon op sollicitatie gaan? Desnoods stel je (verdekt) wat vragen over de knelpunten waar de verhalen over gingen. Wie weet is er een verklaring voor en gaat nu mogelijk gewoon een goede baan aan je neus voorbij omdat je afgaat op verhalen van anderen.
vuurneon schreef:Joolien, beetje brutaal moet wel kunnenzolang het maar wel dichtbij jezelf blijft. Je moet het wel waar maken
als je een beetje brutale brief schrijft, maar in werkelijkheid ben je eerder verlegen dan is het niet zo geschikt.