Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Gister afgewezen voor werk met bejaarden. Was meer activiteiten doen en gezelschap houden dan verzorging, maar ook daar voor afgewezen. Ach ja.
Dimple schreef:Thx Yonne!
Ik vind het zo vervelend om gesprekken om 15.00 uur te moeten voeren.........doe mij de ochtend maar, dan zit ik niet de hele dag te wachten.
Huis is nu opgeruimd, zo een andere prive afspraak, merrie haar stal doen en onder de douche. Tegen die tijd is het wel 14.30 uur![]()
Fijne dag! Ik laat jullie vanavond weten hoe het ging
Amandavd schreef:Yvonne, ze vroegen scholieren/studenten vanaf 17 jaar zonder specifieke opleiding. Vandaar mijn reactie.
kreeg net deze afwijzing, letterlijk gekopieerd. Zelfs de functie ingeven was teveel moeite lol.
Beste {KANDIDAAT_NAAM},
Bedankt voor uw interesse in de functie van {FUNCTIE_NAAM}. UIt de vele reacties die wij mochten ontvangen hebben wij inmiddels een kandidaat aangenomen.
Dank voor uw interesse in onze organisatie. Het spijt me u te moeten teleurstellen. Veel succes bij uw zoektocht naar een nieuwe baan.
Met vriendelijke groet,
Amandavd schreef:Ja denk ook dat ik te oud was! Maar niet geschoten is altijd mis.
Dat ze de naam niet bij iedere kandidaat invullen oke, maar zelfs niet de functie en dan op deze manier... ach ja!
Succes Dimple!
Amandavd schreef:Darah: Voor welke functie/deal ben je nou gegaan?
Yonne schreef:Leuk Darah, aan wat voor studie denk je?