Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
11AFotograaf schreef:Welkom Daniëlle!
Ik vond PI vooral heel gezellig. Heb eigenlijk geen workshops/seminars gezien, deels ook omdat ik niet heel ruim in mijn tijd zat. Wel een paar leuke leveranciers gesproken, maar ik blijf de beurs een beetje middelmatig vinden... Te veel album en fotoafdrukken leveranciers voor mijn gevoel. Wel heel gezellig met een groep collega's geluncht die nu dezelfde cursus als ik gaan volgen, dus dat was zeker wel geslaagd.
Jammer dat ik je niet gezien heb, Jolanda!
JolandaS schreef:11AFotograaf schreef:Welkom Daniëlle!
Ik vond PI vooral heel gezellig. Heb eigenlijk geen workshops/seminars gezien, deels ook omdat ik niet heel ruim in mijn tijd zat. Wel een paar leuke leveranciers gesproken, maar ik blijf de beurs een beetje middelmatig vinden... Te veel album en fotoafdrukken leveranciers voor mijn gevoel. Wel heel gezellig met een groep collega's geluncht die nu dezelfde cursus als ik gaan volgen, dus dat was zeker wel geslaagd.
Jammer dat ik je niet gezien heb, Jolanda!
Ik heb je wel gezien Mariska, maar toen stond ik in een stand naar uitleg over de verschillende statieven te luisteren.
Welke cursus ga je volgen?
Amable schreef:Thanks allemaal![]()
Tis idd een erg leuke business, hoewel het een moeilijke is om echt geld in te verdienen. Komt ook nog bij dat ik zelf eigenlijk echt geen ondernemers type ben, ik ben goed in mijn werk, mensen en paarden trainen, maar ik ben helemaal niet goed in admininstratie enzo, laat staan het hele financiele gedeelte. Ben eigenlijk ook een beetje te weinig ambitieusHeb nu voor het eerst op zowel animal event als horse event een stand en zit ondertussen wel een beetje in de rats
Geen idee hoe ik mijn stands helemaal in ga richten en hoe ik ze echt interessant maak voor bezoekers. Wil iig eigenlijk ook het eea gaan verkopen zoals beloningsmateriaal, heuptasjes, targetsticks en clickers, maar ook daarin eigenlijk geen idee hoe dat belastingtechnisch enzo in zijn werk gaat... Vandaar dat ik hier eens mee kom praten
Mellis86 schreef:Dat meen je niet Joyce. Balen! Krijg je nog wel emails met aanvragen e.d., of speelt dat niet zo in jouw sector? Vaak zie je zoiezo wel fluctuerende periodes (alles komt ineens, of niemand komt). Hoe gaat het met je baan? Naar je zin?
Szan schreef:Wat vervelend Joyce... Soms is er ook geen vinger op te leggen
Wij hadden weken bijna geen bestellingen, en toen in één week wel 6 bestellingen uit dezelfde plaats. Hoe dat kan?
stef schreef:Holly: al heb ik het geld wel zit ik nog met opslag
renep schreef:Vraagje aan de mensen met een website:
Hebben jullie de website laten opzeten met het idee van tablets en smartphones of echt alleen voor desktops?
Ben me nu in de marketing aan het storten en zie dat veel gekocht word dmv smarphones en tablets. En natuurlijk makkelijk als ze je kunnen bereiken via die apparaten.
Dus nu aan het twijfelen om er in mee te gaan en mijn nieuwe website om te gaan gooien of dat het voor mij weinig nut heeft omdat ze toch niet kunnen shoppen online bij ons.
Graag jullie idee hierover
Gr
Rene