Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mn vriendin was er nog niet en ik zat daar in een veel te warm lokaal tegen de muur. Moest echt moeite doen om mn ogen los te houden. Gelukkig kwam mn vriendin toen en zij is nogal druk dus bleef ik wel wakker. Daarna moesten we naar een ander gebouw fietsen dus door de frisse lucht was het niet zo erg meer.
Een andere vriendin heeft nog steeds gedoe met haar vriendinnen wat eigenlijk een beetje mijn schuld is maar anders was ze er ook wel achter gekomen denk ik..

). Alleen mams heeft toch een boek voor mij gekocht (divergent) en paps had voor mij en mams een armbandje gekocht

LidyK97 schreef:hoi hoi allemaal
lol, sta je daar in je werkkleding voor de deur.. niemand doet open en ook de telefoon werd niet opgenomen.. ik nog een keer extra op het rooster kijken (die staan als een foto op facebook) maar er stond gewoon dat ik moest werken. zie ik de reacties onder de foto; ohh foutje er is geen koopzondag! jaaa lekker duidelijk aangegeven
.
LidyK97 schreef:Saaaash ik neem een touwhalster (sidepull model) en langelijnen. zo gaan we ook over de weg. en ze luistert super